Kõik kehtivad Stokker sooduskoodid [2024]

Ehitustehnika soodsamalt Stokker sooduskoodi aktiveerides

31.10.2024 kehtiv sooduskood: NOW01

Stokker sooduskoodi pole või soodukas ei töötanud?

❌ Praegusel hetkel pole Sooduskood.ee’le teada mitte ainust toimivat Stokkeri allahindluskoodi välja kuulutatud.

🤗 Siiski võiksid teada, et selle ülevaate loomise käigus vajutasime SEND nuppu, et saata sellele ettevõttele e-maili.

😍 Palusime nende esindajal infot jagada, kui firma loob allahindluskoodi.

⚡ Nagu välk ja pauk, kui nad uutest arengutest teavitavad, siis jagame koodi siin sooduskoodide portaalis sinuga.

👇 Senikaua aga tšeki pisut allpool kahte tasuta viisi täna aktiivseid promokoode üles otsida: nimekiri uusimatest allahindluskoodidest ja FB grupp, kus saad kasvõi Stokkeri sooduskoodi olemasolu pärida.

🤷🏻‍♂️ Me ei ole igal ajal 100% kursis, kui Stokker on reaalsuses promokoodiga inimesi õnnelikumaks teinud.

🔥 Seepärast tasub enda koodileide Facebooki grupis kõikide otsijatega jagada ja ise kahtluste korral küsida.

🔥 Uued sooduskoodid
🟢 Leia kõik uued sooduskoodid ühest kohast
🟢 Pidevalt värskendatud ülevaated
👉 VAATA KOHE👉 VAATA KOHE
💬 Facebooki grupp
🟢 Küsi konkreetse sooduskoodi kohta
🟢 Jaga enda parimaid leide teistega
👉 LIITU GRUPIGA👉 LIITU GRUPIGA

Stokker on e-pood, kust kohast saab osta igat sorti kraami. Näiteks üks peamine müügiartikkel: tehnika. Eesti ostjate hulgas on tegu võrdlemisi menuka kohaga, kus kohast mugavalt soovitud asju soetada. Kahtlemata saab siit alguse loogiline soov: kas ikka Stokkeri sooduskood on praegu olemas?

Suureks kergenduseks leiad kergesti Sooduskood.ee veebilehelt endale lahenduse. Mil iganes hakkaks Stokker kaubamärgilt turule sisenema mõni kasulik sooduskood või vautšer, siis lisame selle info siia samma sulle nähtavale. Täpipealt nii saadki olla pidevalt infovoos koos parimate allahindlustega.

Nähes siin lehel hetkel aktiivseid sooduskoode, siis haara neid kohe praegu. Ehk pole midagi laivis? Taolisel puhul tasub aeg-ajalt tagasi tulla}. Jälgi meie Facebooki lehte ning kasulikku FB gruppi, kust on lihtne pärida teistelt kaaslastelt täpsemat infot Stokker sooduskoodide kohta.

🏷️ Stokker sooduskood ⚠️ Sooduskoodi olulised tingimused
💰 Ühekordne Stokker sooduskood Unikaalne Stokker sooduskood, mida saab kasutada üks inimene ühe korra.
🤑 Mitmekordne Stokker sooduskood Stokker sooduskood, mida saab kasutada mitu inimest, ent kasutuskorde arv ühe inimese kohta võib olla piiratud.
⚡️ Eksklusiivne Stokker sooduskood Tegu on Stokker sooduskoodiga, mille leiad ainult Sooduskood.ee portaalist ja mitte kuskilt mujalt!
Isiklik Stokker sooduskood Seda sooduskoodi saad kasutada ainult sina ise, sest see on isikustatud kasutajakonto põhjal.

Stokker unikaalsed sooduskoodid

Unikaalsed Stokkeri sooduskoodid püsivad aktiivsed vaid ühe kasutuskorra ajal. Võib ka öelda, et kui sina ise või mõni tuttav on antud koodiga soodustuse kätte saanud, siis kaotab kindel virtuaalne vautšer aktiivsuse. Kordumatu kood on võrdlemisi levinud sooduskoodi lahendus.

Üldjuhul antakse selliseid promokoode e-kirjaga eelnevalt valitud saajate nimekirjale. Igale valitud saajale luuakse kordumatu vautšer. Mõningate reeglite järgi saab võimaluse vautšeri koodi sisestada vaid see inimene oma kasutaja alt. Tänu jumalale see aga kõikjal nõnda pole!

Kõikides ülejäänud olukordades on koodi õnnelikult kätte saanud kliendil täielik voli seda huviliste edasi kinkida. Me absoluutselt ei anna soovitust allahindluskoodi maha müüa. Selline müük pole päris normaalne. Situatsioonis, kus sa ei otsusta vautšeri koodi kasutada toimimisperioodi ajal, siis pigemini saada alega vautšer ilma raha küsimata inimestele. Just niiviisi võib keegi lahke ka sind kaugemas tulevikus premeerida!

Otse loomulikult tuleks unikaalsete Stokkeri sooduskoodide kasutamisel tšekkida mitmesuguseid asju nagu muuhulgas toimimisperiood ja lubatud toodete kategooriad. Siin samas panime nimekirja kõige tähtsamad asjad, mida unikaalsete Stokkeri sooduskoodide puhul kindlasti üle vaadata:

  • Kehtivusperiood: Mitte ainus 1-kordne Stokker sooduskood ei kehti igavesti. Sellepärast tuleb enne rakendamist kontrollida, kas ja mitmeid päevi või kuid antud promo vautšer hetkel valiidne on.
  • Isikustatus: Võrdlemisi harva on promokood personaalne kindlale inimesele. Soodustust saab rakendada maksmisel ainult kindlaks määratud kasutajakonto isik, kellele oli sooduskood adresseeritud.
  • Kehtivuskaubad: Võib täitsa vabalt selguda, et allahindlusvautšerit on võimalik sisestada vaid kindlate esemete või tootekategooriate jaoks alandamiseks. Variant on seegi, et kõik tooted on valiidsed, ent mingi üksik toode vaatamata sellele välistatud.
  • Allahindluse tüüp: Promokood ei osuta igal juhul mingit sorti soodustuse protsenti stiilis -18% või -34%. Selle asemel võib soodustus kehtida muuhulgas 2=1 põhimõttel või tehakse üllatuseks mingi tasuta kink koos sisse antud e-poe ostuga.

Stokker mitmekordsed sooduskoodid

Laiapõhjalisi Stokkeri sooduskoode saab sisestada palju kordi ning mitmete erinevate ostjate poolt probleemideta aktiivsusperioodi ajal. Tihtilugu luuakse niisuguseid vautšereid mõne kopsakama sooduskampaania joonde ajamiseks.

Tegelikult on teisigi lähenemisi. Näiteks võidakse teha otsus mitmekordse kasutusega sooduskoode saata kindlale kliendigrupile. Kuivõrd sellist sorti allahindluskoodid pole ühekordsed, siis hakkab ikkagi teatud osa klientidest neid koode teistele edasi andma ning ostjaid saab koodidest allahindlust võtta.

Nii nagu iga promokoodi tüübi puhul, tuleb siingi endale selgeks teha tähtsaid limiite. Vastasel juhul võid avastad, et su Stokker sooduskood ei töötagi just nii kui tahaksid ning alguses määratud ostude eelarve võib päris korralikult kallimaks tõusta.

  • Määratud tootegrupid: Kõik esemed ega kategooriad ei pruugi olla sooduka rakendamiseks paslikud. Niiviisi on hea mõte tutvuda sooduskoodi rakendamistingimustega.
  • Allahindluse määr: Kas ikkagi saad endale -17% soodustust? Võib-olla hoopis -31%–70%? Ühtäkki pole kasutusele võetud protsentuaalsed määrad, vaid saad hoopis mingisuguseid teisi hüvesid sooduskoodi eest.
  • Sooduskoodi idee: Allahindlus ei pruugi rakenduda sinu kogu ostukotile. Enam kui reaalne, et Stokkeri sooduskood kehtib ainult spetsiifilistele toodetele ning tootetüüpidele.
  • Blackout kuupäevad: Olukorras, kus sooduskoodil on võrdlemisi pikk kehtivusaeg, siis võib vabalt antud koodi lisamine olla blokeeritud perioodi vältel, mil leiab aset mõni odavmüük.
  • Ostu summa: Promokoodi kasutust võib piirata minimaalseim ja maksimaalne ostusumma, millele Stokkeri sooduskood normaalselt rakendub.
  • Kehtivusperiood: Igal allahindluskupongil on aktiivsusperiood, mille piirides koodi reaalselt sisestada saab. Pärast kehtivusaja lõppu liigub kood kehtetuks.
  • Promokoodi korrektsus: Kontrolli, et koodi ümber kirjutamisel teed ikkagi seda täpselt üks-ühele. Lõviosa koodide sisestamise lahtreid on tähtsümbolite osas tundlikud.
  • Kombinatsioonide kontroll: Omavahel liituvad koguhinna vähendused sooduskoodidega on äärmiselt haruldased. Üldjuhul võimaldavad netipoed ja teised ettevõtted rakendada üheaegselt ikkagi ühte sooduskupongi!

Kuidas tavaliselt Stokkeri soodusvautšereid väljastatakse?

Siin pole kahtlustki, et Stokker sooduskood annab abikäe, mis võimaldab sul väiksema hinnaga kraami osta, mida igal juhul endale postkasti telliksid. Just seepärast tasub olla kursis kõikidest eriilmelistest lahendustest, mis moodi Stokker võib üldse plaanida allahindluskoode klientideni paisata.

Tähelepanu! Allpoolne on ainult näitlikustav loetelu. Mitte ainuski kindel välja toodud moodus pole antud ettevõtte korral sajaprotsendiline viis kupongi koodi krahmamiseks. Üldiselt on arukas mõte igal juhul hoida sõrm pulsil meie portaalil ning Facebooki.

  1. Promokood kuulutatakse kõikidele klientidele saadavaks.
  2. Sooduskoodid pannakse teele ainult e-kirjaga.
  3. Sooduskoode ulatatakse flaieri peal mõne ürituse või messi käigus.
  4. Promokood pannakse paberilipiku näol füüsilisse postkasti.
  5. Promokood susatakse saadetava kaubaga lihtsalt kaasa.
  6. Promokoodi saadetakse mobiilirakenduses.

Avalikult reklaamitud Stokker sooduskoodid

Igal pool välja kuulutamine tähendab seda, et Facebookis ning veebisaidil muudetakse absoluutset kõikidele potentsiaalsetele klientidele allahindluse olemasolu ning promokood ise konkreetselt teada-tuntuks. Tavaliselt toimub see mingi suurema soodusmüügi osana.

Kui kord juba sooduskood avalikult avaldatakse, siis harilikult järgneb suuremat sorti sheerimine veebiavarustes. Samal ajal peab möönma, et mingit sorti vähem tuntud kompaniide korral võib brändi sooduskood loomulikult kuhugi Instagrami istuma jääda. Eriti kasutajateni kunagi ei jõuagi.

Laia publikuga promokoodide plussid:

  1. Iga sooduskoodi saab kasutada enam kui 1 inimene
  2. Tavaliselt võrdlemisi mõistuspärased piirangud rakendamise jaoks

Kõigile mõeldud sooduskoodide miinused:

  1. Massilise sihtgrupi tagajärjena pigem pisema soodusmääraga
  2. Jätkatakse internetis vahel isegi pärast aktiivsusperioodi lõppu

E-kirja kaudu jagatud Stokkeri sooduskoodid

E-kirja kaudu võidakse jagada nii avalikku kui ka isiklikult suunatud allahindluskoodi. Põhimõtteliselt võivad kindlale inimesele mõeldud e-posti sooduskoodid laekuda paljudel põhjustel. Kõige tavalisem idee on inspireerida tarbijaid, kes pole tiba aega mitte ainsatki tehingut korda saatnud.

Mõnikord saadetakse meili teel promokoode juhtumite käigus, kui on ostuga seotult miskit metsa läinud. Kasvõi näiteks: ostleja pani veebi ülesse vihase arvustuse ülikehva kvaliteeditasemega asja pärast. Seejärel annab firma priske allahindlusega sooduskupongi, et kõike hüvitada.

E-kirja allahindluste plussid:

  • Mõnikord otseseselt isikule turundatud, seega eriti hea soodustusega
  • Kiire endale otse meilikasti saada, mingit tülikat otsimist pole

E-kirja allahindluste miinused:

  • Enamjaolt kahjuks ainukordseks soodustuseks mõeldud koodid
  • Soodustust ei tarvitse saada kellelegi edasi anda

Prinditud kujul väljastatud Stokker vautšerid

Kes nüüd enam paberkujul allahindluskoode jagab? Šokeerivalt paljud brändid! Üks harilikumaid mooduseid on mingil sündmusel huvilistele pihku pistetud kingipakkidesse enda kaubamärgi promokoodide toppimine. Sõltumata sellest, kas on rattaralli või üliõpilaste juhtimisseminar – firmad võivad vabalt osavõtjatele koode anda.

Lisaks eelnevale on täitsa realistlik, et omandad endale trükitud koodivautšeri ettevõtte enda poest. Igal juhul on pistmist natuke erilisema lahendusega kui seda kõrvutades viimase aja traditsiooniks saanud emailide ja sotsiaalmeedia postitustega.

Paberkujul kupongide plussid:

  • Mõnnam emotsioon sooduskoodid endale saada just nii nagu piltpostkaartide korral
  • Saad lühikeseks ajaks kleepida muuhulgas sülearvuti peale, et sooduka olemasolu ära ei ununeks

Paberkujul kupongide miinused:

  • Lihtsam ära unustada ning puht juhuslikult koodi prügikasti visata
  • Üldjuhul üsna kitsa perioodiga

Postkasti pistetud Stokkeri kupongid

Üsna sarnaselt eelnevalt soodusvautšerite vormile tähistab ka sinu postkasti surutud Stokker allahindlusvautšer täiesti trükikojast tulnud sooduskoodi. Kunagi oli taoline lähenemine palju tavalisem kampaania lahendus. Tänaseks on aga üsna väheks jäänud neid brände, mis saadavad allahindluskoode reaalselt sinu korterisse või majja.

Postkasti pistetud kupongide plussid:

  • Mugav lähenemine, kui nii või naa piilud oma postkasti igapäevaselt
  • Sõltuvalt ettevõttest võid vabalt lausa -16% soodustust saada

Postkasti pistetud kupongide miinused:

  • Flaier võib kergesti koos palju vihatud reklaamisaastaga kaotsi minna
  • Massiliselt inimeste kodudesse saadetavad soodusvautšerid võivad olla ehmatavalt madala protsendimääraga

Ostudega kaasa pandud Stokkeri sooduskoodid

Peaaegu alati on võimalik situatsioon, et Stokker saadab sulle sooduskoodi koos kaubaga. Kui tegemist on e-kaubamajaga, mille puhul ei suunata ostud otsejoones sulle kodusesse postkasti, siis võidakse ikkagi nihverdada sooduskood kuhugi mujale.

Idee on ühel või teisel juhul lihtne. Hangitud toodetega kaasa antud sooduskoodi eesmärk on sind kliendina inspireerida järgmist ostu sooritama limiteeritud aja vältel. Kui sul on sõltumata kõigest planeeritud hankida midagi veel, siis see vautšer on mega hüve.

Vaieldamatult kõik oleneb muidugi sellest kohast, kus oma šoppingu sooritad. Oleme siin endi pika allahindluste vaatlemise ajaloo kestel märganud, et enamjaolt annavad e-kaubamajad kaubaga kaasa antud soodusvautšerite kaudu allahindlusi ligikaudselt vahemikus -7% kuni -16%.

Ostudega kaasa pandud vautšerite plussid:

  • Võrrelduna massiliselt välja saadetud sooduskoodidega võib soodustuse protsent keskmisest parem olla
  • Sel juhul oled juba tahes tahtmata kindla ettevõtte esemetest või tegevustest huvitatud

Ostudega kaasa pandud vautšerite miinused:

  • Harilikult ei ole lubatud soodukaid sisestada samaaegselt, mil kehtimas mõni magus soodusmüük
  • Keskmisest piiratum kehtivusperiood ehk ainult mõnest päevast kuni maksimaalselt kuuni

Nutiäpis antud Stokkeri promokoodid

Üldiselt kõige kehvemad promokoodid tulevad nutirakendustest. Nutiäpi allahindlus võib tulla muuhulgas elektritõuksi rentimiseks. Siiski on need koodid tavapäraselt nii “kääbikliku” kehtivusajaga, et neist koodidest ei pruugi sul konkreetsel aktiivsusperioodil sugugi kasu olla.

Nutiäpis väljastatud promokoodide plussid:

  • Saavad olla eriti spetsiifiliselt marketingi põhiselt sihistatud su kasutusajaloo põhjal
  • Allahindluse protsendid võivad muutuda priskeks

Nutiäpis väljastatud promokoodide miinused:

  • Kõik huvilised ei viitsi endale igasuguseid ettevõtete äppe telefoni installeerida
  • Kui lambikad märguanded välja lülitatud, siis allahindlust polegi võimalik näha
  • Vabalt võivad olla ehmatavalt lühikese kehtivusajaga, kasvõi näiteks tõuksi sooduskood kaheks tunniks või pisut rohkemaks