Kõik kehtivad Prisma sooduskoodid [2024]

Osta toidu ja tarbekaubad Prisma sooduskoodi kasutades madalamate hindadega

Warning: Undefined array key "values" in /data01/virt113957/domeenid/www.sooduskood.ee/htdocs/wp-content/themes/couponis/functions.php on line 13

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /data01/virt113957/domeenid/www.sooduskood.ee/htdocs/wp-content/themes/couponis/functions.php on line 13

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /data01/virt113957/domeenid/www.sooduskood.ee/htdocs/wp-content/themes/couponis/functions.php on line 13

30.10.2024 kehtiv sooduskood:

Prisma sooduskood puudub või allahindlus ei kehtinud?

❌ Praeguse seisuga pole meie tiimile teada mitte ainsatki toimivat Prisma promokoodi välja kuulutatud.

🤗 Siiski peaksid vast kursis olema, et selle postituse kirjutamise käigus läkitasime sellele ettevõttele e-kirja.

😍 Palusime nende esindajal infot anda, kui nad sisestavad süsteemi uue kampaaniakoodi.

⚡ Ilma pikemalt mõtlemata, kui nad ühendust võtavad, siis jagame koodi siin samas sinuga.

👇 Senikaua aga tšeki siin samas allpool 2 täitsa tasuta viisi aktiivseid boonuskoode kasutada: kokkuvõte värsketest allahindluskoodidest ja Facebooki grupp, kus saad kasvõi siis Prisma sooduskoodi osas detektiivitööd teha.

🤷🏻‍♂️ Jah, me ei pruugi olla igal ajal 100% teadlikud, kui Prisma on reaalsuses promokoodiga kliente rõõmustanud.

🔥 Seepärast tasub enda koodileide “feissis” huvilistega jagada ja ise kahtluste korral infot uurida.

🔥 Uued sooduskoodid
🟢 Leia kõik uued sooduskoodid ühest kohast
🟢 Pidevalt värskendatud ülevaated
👉 VAATA KOHE👉 VAATA KOHE
💬 Facebooki grupp
🟢 Küsi konkreetse sooduskoodi kohta
🟢 Jaga enda parimaid leide teistega
👉 LIITU GRUPIGA👉 LIITU GRUPIGA

Prisma on veebipood, kust saad osta igat sorti asju. Näiteks üks peamine müügiartikkel: pood. Eesti tarbijate hulgas on kindlasti tegu üsna menuka kohaga, kust mugavalt soovitud kraami soetada. Ilmselgelt saab siit alguse oodatud soov: ehk ikka Prisma promokood hetkel aktiivne?

Suureks õnneks saad Sooduskood.ee veebilehelt kohese vastuse. Millal iganes üldse hakkaks Prisma kaubamärgilt turule sisenema mõnisugune vägev promokood või vautšer, siis paneme vajaliku infokillu siia samma nähtavale. Täpselt nii saadki olla pidevalt kursis koos parimate soodustustega.

Kui näed siin lehel hetkeseisuga aktiivseid promokoode, siis kasuta koode koheselt. Ehk pole mitte midagi üleval? Sel juhul tuleb regulaarselt toksida}. Vaata FB lehte ning megapraktilist FB gruppi, kus on lihtne uurida teisteltki huvilistelt täpsemat infot Prisma promokoodide kohta.

🏷️ Prisma sooduskood ⚠️ Sooduskoodi olulised tingimused
💰 Ühekordne Prisma sooduskood Unikaalne Prisma sooduskood, mida saab kasutada üks inimene ühe korra.
🤑 Mitmekordne Prisma sooduskood Prisma sooduskood, mida saab kasutada mitu inimest, ent kasutuskorde arv ühe inimese kohta võib olla piiratud.
⚡️ Eksklusiivne Prisma sooduskood Tegu on Prisma sooduskoodiga, mille leiad ainult Sooduskood.ee portaalist ja mitte kuskilt mujalt!
Isiklik Prisma sooduskood Seda sooduskoodi saad kasutada ainult sina ise, sest see on isikustatud kasutajakonto põhjal.

Prisma unikaalsed promokoodid

Unikaalsed Prisma promokoodid kehtivad vaid ühe kasutuskorra kestel. Võib ka öelda, et kui sina või ükskõik kes teine on konkreetse koodiga soodustuse krabanud, siis minetab kindel virtuaalne vautšer kehtivuse. Kordumatu kood on üsna populaarne sooduskoodi formaat.

Üldjuhul saadetakse selliseid promokoode e-kirjaga ette valitud saajate nimekirjale. Igale valitud kliendile luuakse automaatselt kordumatu kupongikood. Nii mõnigi kord saab koodi kasutada konkreetne isik oma kasutaja alt. Olgu taevas tänatud, et see aga iga kord nõnda pole!

Kõikides ülejäänud situatsioonides on sooduskoodi saanud kliendil 100% voli koodi edasi jagada. Me ei soovita allahindlusvautšerit müüma hakata. Taoline hangeldamine pole päris normaalne. Nii et kui sa ei mõtle seda kasutada toimimisperioodi vältel, siis parem jaga see tasuta inimestele. Samamoodi võib mingi aus sind kunagi aidata!

Otse loomulikult maksaks ühekordsete Prisma vautšerite kasutamisel kontrollida mitmeid asju nagu näiteks kehtivuskuupäev ning lubatud tooted. Siin samas panime nimekirja tähtsaimad teemad, mida ühekordsete Prisma sooduskoodide puhul raudselt märgata:

  • Kehtivusperiood: Mitte ainus ühekordne Prisma sooduskood ei ole valiidne igavesti. Sellepärast tuleb enne copy-pastemist veenduda, kas ja mitu päeva või kuud spetsiifiline promo kupong veel valiidne on.
  • Isikustatus: Harvadel juhtudel on vautšer aktiivne rakendatav ainult kindlale isikule. Allahindlust saab sisestada maksmisel eksklusiivselt kindlaks määratud kliendikonto persoon, kellele oli promokood suunatud.
  • Kehtivuskaubad: Võib täitsa vabalt olla, et promovautšerit on võimalik kasutada ainult kindlaks määratud toodete või tootekategooriate jaoks lõppsumma vähendamiseks. Variant on seegi, et põhimõtteliselt kõik müügiartiklid on lubatud, ent mõni tootetüüp vaatamata sellele välistatud.
  • Sooduka vorm: Promokood ei osuta koheselt mingit sorti allahindluse suurust stiilis -20% või hoopiski -32%. Samahästi võib preemia toimida nt 5=4 printsiibil või pistetakse karpi mingi kingitus koos tehtud tellimusega.

Prisma mitmekordsed sooduskoodid

Mitmekordseid Prisma sooduskoode saab sisestada mitmeid kordi ning erinevate külastajate kontode abil probleemideta terve jooksul. Tihtilugu luuakse taoliseid kuponge mingit viisi kopsakama müügikampaania tarbijaaktiivsuse suurendamiseks.

Tegelikkuses on muusuguseidki lähenemisi. Muuhulgas võidakse laiapõhjalise kasutusega sooduskoode jagada kindlale kliendigrupile. Arvestades, et sellist tüüpi koodid pole sugugi ühekordsed, siis hakkab tahes-tahtmata osa koodi saajatest neid koode teistele kinkima ning huvilisi saab promokoodidest kasu lõigata.

Nii nagu iga suvalise sooduskoodi tüpaaži puhul, tuleb ka siinkohal endale selgeks teha tähtsaid piiranguid. Muul juhul võid võid vabalt avastada, et su Prisma sooduskood ei hakkagi toimima just nii nagu tahad ning esmalt plaanitud ostude eelarve võib päris korralikult suuremaks tõusta.

  • Määratud tootekategooriad: Kõik tooted ega laiemad grupid ei tarvitse olla allahindluse lisamiseks sobilikud. Niiviisi on tark tutvuda promovautšeri kasutustingimustega.
  • Allahindluse määr: Tõesti haarad -21% soodustust? Võib-olla hoopis -37%–70%? Ühtäkki ei ole kasutusele võetud protsentuaalsed määrad, vaid saad seevastu mingisuguseid alternatiivseid kinke vautšerkoodi vastu.
  • Promokoodi vundament: Soodushüve ei tarvitse sobida sinu tervele ostukotile. Täiesti tõenäoline, et Prisma sooduskood kehtib eksklusiivselt konkreetsetele esemetele ning müügikategooriatele.
  • Blokeeritud periood: Situatsioonis, kus allahindluskoodil on üsna pikk aktiivsusperiood, siis võib vabalt selle koodi rakendamine olla keelatud perioodil, mil toimub mõni soodusmüük.
  • Ostukorvi summa: Promokoodi lisamist võib limiteerida minimaalne ning maksimaalne ostukorvi kogumaksumus, millele Prisma sooduskood reaalselt kehtib.
  • Kehtivusaeg: Igal üksikul sooduskoodil on aktiivsusperiood, mille ajal seda reaalselt aktiveerida on võimalik. Pärast kehtivusperioodi lõppu muutub sooduskood mittesobivaks.
  • Promokoodi õigekiri: Ole täiesti kindel, et allahindluskoodi kopeerimisel teed ikkagi seda piinliku täpsusega samasuguse stiiliga. Enamik koodide lisamise lahtreid on tähtsümbolite osas tundlikud.
  • Summeerumise keelamine: Omavahel liituvad koguhinna vähendused sooduskupongidega on väga haruldased. Tavaliselt võimaldavad veebipoed ja muud ettevõtted lisada korraga ikkagi ühte allahindluskoodi!

Mil moel tavaliselt Prisma sooduskoode antakse?

Siin on ju täitsa selge, et Prisma sooduskood annab võimaluse sul soodsamalt tooteid osta, mida ju endale postkasti telliksid. Just seepärast tasub olla kursis kõikvõimalikest erinevatest Prisma poolsetest viisidest, kuidas Prisma võib üldse plaanida allahindluskoode klientideni teele läkitada.

NB! Allpoolne on vaid illustreeriv loetelu. Mitte ükski spetsiifiline loetletud viis pole antud brändi puhul garanteeritud moodus kupongi koodi krahmamiseks. Üldiselt on tark mõte igas olukorras hoida silm peal Sooduskood.ee veebisaidil ning “fesari”.

  1. Promokood tehakse kõikidele klientidele ligipääsetavaks.
  2. Allahindluskoodid läkitatakse eksklusiivselt e-mailiga.
  3. Sooduskoode antakse flaieri peal mingi sündmuse või messi raames.
  4. Promokood adresseeritakse vautšeri kujul postkasti.
  5. Promokood susatakse väljastatava ostuga lihtsalt kaasa.
  6. Promokoodi pannakse teele äpis.

Kõigile jagatud Prisma sooduskoodid

Igal pool välja kuulutamine tähendab seda, et Facebookis või veebilehel muudetakse 100% kõikidele potentsiaalsetele tarbijatele sooduskoodi uudis ning sooduskood ise konkreetselt teatavaks. Enamasti korraldatakse sõnum ikkagi suurema kampaania raames.

Kui kord juba sooduskoodid Prisma poolt avalikult nähtavaks tehakse, siis sellele järgneb suuremat sorti jagamine internetis. Samal ajal peab möönma, et mingite pisemate tegijate maailmas võib e-poe promokood loomulikult kuhugi Instagrami varjusurma jääda. Eriti paljude huvilisteni ei jõutagi.

Laia publikuga sooduskoodide plussid:

  1. Iga sooduskoodi saab rakendada enam kui 1 kasutaja
  2. Tavaliselt üsna mõistuspärased reeglid kasutuse jaoks

Laia publiku soodusvautšerite miinused:

  1. Suure sihtgrupi tagajärjena pigemini pisema soodustusega
  2. netist jagamist vahel samuti pärast kehtivusperioodi lõppu

Meili kaudu jagatud Prisma sooduskoodid

E-maili kaudu võidakse saata nii laiale publikule mõeldud kui isiklikult suunatud promokoode. Üldiselt võivad personaalsed e-posti sooduskoodid saabuda paljudel põhjustel. Enim levinud tagamõte on inspireerida kliente, kes pole tükk aega mitte ainsatki ostu teostanud.

Aeg-ajalt antakse e-posti aadressile promokoode juhtumite käigus, mil on shoppinguga seotult midagi viltu läinud. Juhuslike näitena: kasutaja andis vihase kirja ülikehva kvaliteediga asja tõttu. Seepeale annab ettevõte kaaluka hinnaalandusega sooduskupongi, et asja heaks teha.

Meili allahindluste plussid:

  • Aeg-ajalt otseseselt isikule turundatud, mistõttu eriti mahlaka soodustusega
  • Kiire endale otse postkasti läkitada, pole vaja eraldi otsida

Meili allahindluste miinused:

  • Üldiselt vaid ühekordseks soodustuseks valmistatud koodid
  • Soodustust ei pruugi olla võimalik kellelegi edasi saata

Paberkujul väljastatud Prisma soodukad

Kes siis nüüd enam paberkujul allahindluskoode jagab? Rõvedalt paljud ettevõtted! Üks harilikumaid mooduseid on kus tahes messil auhinnamängu võitjatele antud kinkekottidesse oma sooduskupongide suramine. Olgu siis rahvajooks või tudengite majanduskonverents – ettevõtted võivad otsustada osalistele sooduskoode anda.

Ka on reaalne, et saad endale paberkujul vautšeri firma enda poest. Igal juhul on tegu veidi originaalsema turundusvõttega kui seda kõrvutades 2020ndate põhilahenduseks saanud emailide ja Facebooki postitustega.

Prinditud vautšerite plussid:

  • Mõnnam tunne sooduskoodi endale saada just nagu postkaartide puhul
  • Saad ajutiselt panna kleeplindiga nt öökapi peale, et ihaldusväärne soodukas unustuste hõlma ei vajuks

Prinditud vautšerite miinused:

  • Palju lihtsam totaalselt unustada ning õnnetuse läbi promokoodi prügi hulka visata
  • Enamjaolt päris kitsendatud ajalise limiidiga

Postkasti pistetud Prisma kupongid

Üsna sarnaselt eelpool sooduskoodide lahendusele tähistab ka postkasti pistetud Prisma vautšer ikkagi paberkujul promokoodi. Omal ajal oli see palju populaarsem variant. Praeguseks ajaks on aga päris väheks jäänud neid ettevõtteid, mis viivad postituviga promokoode otseselt koju.

Postkasti pistetud kupongide plussid:

  • Väga mugav lähenemine, kui nii või naa tšekid postkasti iganädalaselt
  • Olenevalt firmast võid lausa -18% allahindlust haarata

Postkasti pistetud kupongide miinused:

  • Vautšer võib õnnetult koos tüütu tellimata postiga otse prügikasti maabuda
  • Laialdaselt postkastidesse läkitatavad sooduskupongid võivad olla ehmatavalt madala allahindlusmääraga

Soetatud kaubaga saadud Prisma sooduskoodid

Pea alati on võimalik, et Prisma pistab kaasa sulle sooduskoodi koos kaubaga. Kui tegu on e-kaubamajaga, mille puhul ei saadeta tooted otsejoones sulle postkasti, siis võidakse absoluutselt sokutada promokood mingisse muusse kohta.

Põhiline idee on igal juhul väga otsekohene. Soetatud kraamiga kaasa antud sooduskoodi strateegia on sind kui ostjat inspireerida edasist ostu sooritama piiratud perioodi vältel. Kui sul on tahes tahtmata mõttes hankida midagi veel, siis see kood on mega kingitus.

Absoluutselt kõik sõltub muidugi sellest paigast, kus oma makse teed. Oleme endi parajalt pika sooduskoodide jälgimise tegevuse jooksul, et enamasti teevad e-kaupmehed tellimusega kaasa antud sooduskoodide läbi alesid vahemikus -5% kuni -18%.

Soetatud kaubaga saadud vautšerite plussid:

  • Võrreldes kõikidele postitatud sooduskoodidega võib soodustuse protsent turu keskmisest eeskujulikum olla
  • Sel juhul oled juba sõltumata asjaoludest kindla brändi asjadest või teenustest köidetud

Soetatud kaubaga saadud vautšerite miinused:

  • Tavaliselt ei ole lubatud neid kasutada ajal, mil kehtimas mingi magus sooduskampaania
  • Statistiliselt kitsam kehtivusaeg ehk ainult paarist päevast kuni ühe kuuni

Äpis antud Prisma sooduskoodid

Üldiselt eriti nadid sooduskoodid tulevad rakendustest. Äppide soodukas võib olla suvalise näitena tõuksi haaramiseks. Samas on need tavapäraselt nii “kääbikliku” kehtivusperioodiga, et neist ei tarvitse sul spetsiifilisel aktiivsusperioodil mitte mingit kasu olla.

Äpis saadetud sooduskoodide plussid:

  • Saavad olla väga spetsiifiliselt turunduspõhiselt suunatud sinu kasutustegevuse alusel
  • Sooduka suurused võivad mõnikord kujuneda priskeks

Äpis saadetud sooduskoodide miinused:

  • Kõik ei jaksa endale erinevaid firmade rakendusi “nutikasse” alla laadida ega installeerida
  • Kui lambikad märguanded välja lülitatud, siis promokoodi ei näegi
  • Vabalt võivad olla tülikalt pisikese kehtivusega, näiteks elektritõukeka soodushind 4 tunniks