Kõik toimivad Plumme sooduskoodid [2024]

Ploomi iluõlid ikka ja jälle vaid Plumme sooduskoodi sisestades

Warning: Undefined array key "values" in /data01/virt113957/domeenid/www.sooduskood.ee/htdocs/wp-content/themes/couponis/functions.php on line 13

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /data01/virt113957/domeenid/www.sooduskood.ee/htdocs/wp-content/themes/couponis/functions.php on line 13

Warning: Trying to access array offset on value of type null in /data01/virt113957/domeenid/www.sooduskood.ee/htdocs/wp-content/themes/couponis/functions.php on line 13

30.10.2024 kehtiv sooduskood:

Plumme allahindluskood puudub või kood ei töötanud?

❌ Täna ei ole meie teada mitte ainust toimivat Plumme sooduskoodi loodud.

🤗 Siiski peaksid vast teadma, et selle ülevaate avaldamise ajal saatsime “postituviga” sellele firmale e-kirja.

😍 Palusime viisakalt nende esindajal teada anda, kui nad aktiveerivad sooduskoodi.

⚡ Ilma pikemalt mõtlemata, kui nad uudistest teatavad, siis otse loomulikult jagame allahindluskoodi siin sooduskoodide portaalis sinuga.

👇 Senikaua aga piillu allpool 2 tasuta viisi kehtivaid allahindluskoode kasutada: ülevaade uutest sooduskoodidest ja fesari grupp, kus saad kasvõi seda sama Plumme sooduskoodi küsida.

🤷🏻‍♂️ Me ei pruugi olla igal sekundil 100% teadlikud, kui Plumme on ikkagi sooduskoodiga kliente rõõmustanud.

🔥 Seetõttu on hea mõte oma leide “feissis” huvilistega jagada ja ise sooduskoodide isu korral infot uurida.

🔥 Uued sooduskoodid
🟢 Leia kõik uued sooduskoodid ühest kohast
🟢 Pidevalt värskendatud ülevaated
👉 VAATA KOHE👉 VAATA KOHE
💬 Facebooki grupp
🟢 Küsi konkreetse sooduskoodi kohta
🟢 Jaga enda parimaid leide teistega
👉 LIITU GRUPIGA👉 LIITU GRUPIGA

Plumme on e-pood, kust kohast saad šopata igat sorti kraami. Näiteks üks peamine müügiartikkel: kosmeetika. Eestimaiste veebišoppajate hulgas on absoluutselt tegu võrdlemisi menuka saidiga, kust endale soovitud kraami haarata. Ilmselgelt tekib siit loogiline soov: kas ikka Plumme sooduskood täna aktiivne?

Õnneks leiad kergesti Sooduskood.ee portaalist endale lahenduse. Millal iganes üldse hakkaks Plumme kaubamärgilt saadavale tulema mõni kasulik sooduskood või vautšer, siis paneme olulise info siia samasse sulle nähtavale. Täpipealt nii saad konstantselt infovoos uudisvoos koos parimate soodusvõimalustega.

Nähes siin lehel praegu aktiivseid sooduskoode, siis haara allahindlusi kohe praegu. Võib-olla ei ole mitte midagi laivis? Siis tasub ikka ja jälle tagasi tulla}. Külasta meie Facebooki lehte ning ülikasulikku gruppi, kust on lihtne uurida teistelt huvilistelt rohkem infot Plumme sooduskoodide suhtes.

🏷️ Plumme sooduskood ⚠️ Sooduskoodi olulised tingimused
💰 Ühekordne Plumme sooduskood Unikaalne Plumme sooduskood, mida saab kasutada üks inimene ühe korra.
🤑 Mitmekordne Plumme sooduskood Plumme sooduskood, mida saab kasutada mitu inimest, ent kasutuskorde arv ühe inimese kohta võib olla piiratud.
⚡️ Eksklusiivne Plumme sooduskood Tegu on Plumme sooduskoodiga, mille leiad ainult Sooduskood.ee portaalist ja mitte kuskilt mujalt!
Isiklik Plumme sooduskood Seda sooduskoodi saad kasutada ainult sina ise, sest see on isikustatud kasutajakonto põhjal.

Plumme unikaalsed sooduskoodid

Unikaalsed Plumme sooduskoodid toimivad ainult kasutuskorra ajal. Võib ka öelda, et kui sina või ükskõik kes teine on unikaalse koodiga hüved krabanud, siis minetab konkreetne sooduskood oma kehtivuse. Ühekordne kood on võrdlemisi levinud allahindluskoodi vorm.

Tavaliselt läkitatakse taoliseid promokoode e-postiga personaalselt klientide listile. Igale üksikule kasutajale luuakse üks ja ainus kood. Mõnikord saab võimaluse vautšeri koodi kasutada spetsiifiline klient enda konto kaudu. Olgu taevas tänatud, et see sugugi kõikjal sedaviisi ei ole!

Kõigis ülejäänud situatsioonides on sooduskoodi õnnelikult kätte saanud tarbijal 100% volitus koodi huviliste edasi anda. Meie ei soovita allahindluskoodi müüa. Taoline hangeldamine ei ole päris normaalne. Okei, kui sa ei otsusta seda kasutada toimimisperioodi jooksul, siis pigem saada allahindlus ilma rahata teistele. Just niiviisi võib mingi tore hing ka sind tulevikus premeerida!

Kahtlemata maksaks kordumatute Plumme vautšerite aktiveerimisel tšekkida mitmeid asju nagu muuhulgas kehtivusperiood ning toodete kategooriad. Siin panime nimekirja kõige tähtsamad poindid, mida eksklusiivsete Plumme sooduskoodide sisestamisel tingimata uurida:

  • Kehtivus: Ükski ühekordne Plumme sooduskood ei kehti igaveseks ajaks. Sel põhjusel tuleb enne rakendamist kontrollida, kas ja kui mitu päeva või kuid spetsiifiline promo vautšer tulevikus kehtivaks osutub.
  • Personaalne või mitte: Üsna harva on sooduskood isikustatud kindlale inimesele. Kupongi saab kasutada enne maksmist eksklusiivselt kindla kasutajakonto omanik, kellele oli allahindluskood adresseeritud.
  • Kasutusala: Võib täitsa vabalt välja tulla, et promovautšerit on võimalik kasutada üksnes kindlapiiriliste esemete või esemegruppide jaoks lõppsumma vähendamiseks. Variant on samuti, et põhimõtteliselt kõik asjad on toetatud, kuid siiski mõni toode ikkagi välja arvatud.
  • Soodustuse vorm: Promokood ei tähenda igal juhul sellist sooduka määra nagu näiteks -9% või hoopistükkis -36%. Tegelikult võib allahindlus töötada muuhulgas 2=1 allahindluse mehhanismil või pistetakse karpi mingi preemiakink koos sisse antud veebiostuga.

Plumme laiapõhjalised promokoodid

Laiapõhjalisi Plumme sooduskoode saab sisestada mitu korda ning mitmete erinevate ostjate alt probleemivabalt aktiivsusperioodi jooksul. Enamasti paisatakse turule taoliseid vautšereid mingi laiema müügikampaania joonde ajamiseks.

Siiski on teisigi korraldusi. Näiteks võidakse teha otsus laiapõhjalise kasutusega sooduskoode edastada kitsale tarbijagrupile. Kuna need allahindluskoodid ei ole ühekordsed, siis hakkab mingi osa sihtgrupist neid koode ülejäänutele edasi andma ning veelgi enam inimesi saab neist kasu.

Nii nagu iga suvalise sooduskoodi tüpaaži puhul, tuleks ka siin silmas pidada tähtsaid piiranguid. Muul juhul võid võid vabalt avastada, et su Plumme sooduskood ei toimi just niimoodi kui tahaksid ning esialgselt plaanitud ostude kulurida võib pisut mastaapsemaks kasvada.

  • Määratud tooted: Kõik asjad ega grupid ei pruugi olla sooduka rakendamiseks paslikud. Niiviisi on tark tutvuda sooduskoodi kasutustingimustega.
  • Hinnaalanduse määr: Kas ikkagi pistad tasku -20% soodukat? Ehk lausa -31%–75%? Aga järsku ei ole kasutusele võetud protsendimäärad, vaid saad hoopistükkis mingisuguseid alternatiivseid kingitusi allahindlusvautšeri eest.
  • Promokoodi alus: Sooduspakkumine ei pruugi rakenduda sinu tervele ostukorvile. Läbinisti realistlik, et Plumme sooduskood kehtib eksklusiivselt spetsiifilistele esemetele ning müügikategooriatele.
  • Blackout kuupäevad: Situatsioonis, kus allahindluskoodil on võrdlemisi pikk aktiivsusperiood, siis võib täitsa vabalt antud koodi rakendamine olla blokeeritud perioodi vältel, mil korraldatakse mingit tüüpi sooduskampaania.
  • Ostukorvi kogumaksumus: Allahindluskoodi kasutust võib limiteerida minimaalseim ja/või maksimaalne ostukorvi kogumaksumus, millele Plumme sooduskood tegelikult rakendub.
  • Kehtivusperiood: Igal individuaalsel promokoodil on aktiivsusperiood, mille vältel soodustust reaalselt kasutada on võimalik. Pärast kehtivusperioodi otsa saamist läheb promokood mitte-aktiivseks.
  • Allahindluskoodi korrektsus: Ole kindel, et koodi kopeerimisel teed toimingut sajaprotsendiliselt samasuguse kirjastiiliga. Enamik sooduskoodide lisamise lahtreid on suuremate tähtede osas reageerivad.
  • Kombineerimise kontroll: Summeeruvad allahindlused promokoodidega on tõeliselt harvaesinevad. Enamasti lubavad veebipoed ja teised portaalid lisada üheaegselt ikkagi ühte virtuaalset sooduskupongi!

Mil moel tavaliselt Plumme sooduskuponge antakse?

Selge on see, et Plumme sooduskood loob võimaluse sul taskukohasemalt tooteid hankida, mida ju endale postkasti telliksid. Seepärast tasubki olla kursis igasugustest eripalgelistest lahendustest, mis moodi Plumme võib üldsegi plaanida allahindluskoode tarbijateni paisata.

Oluline teadaanne! Järgnev ülevaade on vaid illustreeriv loetelu. Mitte ükski konkreetne loetletud moodus ei ole antud ettevõtte juures sajaprotsendiline viis vautšeri koodi krabamiseks. Ennemini on tark mõte igal juhul hoida silm peal Sooduskood.ee veebilehel ning “fesari”.

  1. Promokood tehakse kõikidele avalikuks.
  2. Promokoodid läkitatakse eksklusiivselt e-mailiga.
  3. Allahindluskoode antakse paberist kupongidega mõne ürituse või messi käigus.
  4. Promokood pannakse flaieri kujul füüsilisse postkasti.
  5. Promokood susatakse saadetava ostuga lihtsalt kaasa.
  6. Allahindluskoodi pannakse teele nutiäpis.

Avalikult välja kuulutatud Plumme promokoodid

Igal pool jagamine viitab olukorrale, kus Instagramis ja/või kodulehel tehakse absoluutset kõikidele huvitatud klientidele sooduskoodi olemasolu ning allahindluskood ise selgelt teatavaks. Enamasti korraldatakse sõnum mõne suurema soodusmüügi lahutamatu osana.

Kui juba allahindluskood avalikult nähtavaks tehakse, siis harilikult järgneb suuremat sorti sheerimine veebiavarustes. Samas tuleb tõdeda, et mingit tüüpi vähem tuntud tegijate puhul võib nende allahindluskood ilmselgelt kuhugi koduka lehele passima jääda. Eriti huvilisteni kunagi ei jõuagi.

Laia publikuga allahindluskoodide plussid:

  1. Iga allahindluskoodi saab lisada rohkem kui 1 inimene
  2. Tavapäraselt üsna mõistlikud piirangud aktiveerimise suhtes

Kõigile mõeldud sooduskupongide miinused:

  1. Suure sihtgrupi tõttu pigemini madalama alega
  2. sotsiaalmeediasse mõnikord isegi pärast kehtivusaja saabumist

E-kirja teel jagatud Plumme sooduskoodid

Meili teel võidakse saata nii suure kampaania jaoks mõeldud kui personaalseid sooduskoode. Põhimõtteliselt võivad kindlale inimesele mõeldud e-posti promokoodid laekuda mitmesugustel ajenditel. Kõige levinum point on taas-aktiveerida tarbijaid, kes ei ole tiba aega ühtki tehingut teostanud.

Aeg-ajalt saadetakse e-maili aadressile vautšeri koodi juhtumite käigus, mil on kliendiga seoses miskit nihu läinud. Juhuslike näitena: inimene andis vihase arvustuse halva kvaliteediga toote põhjusel. Seejärel annab kompanii priske säästupotentsiaaliga sooduskupongi, et asja heastada.

E-kirja allahindluste plussid:

  • Aeg-ajalt otse kliendile suunatud, seega eriliselt magusa allahindlusega
  • Mugav endale otse meilikasti läkitada, puudub vajaduse otsimise järgi

E-kirja allahindluste miinused:

  • Tavaliselt ainult ühekordseks soodukaks loodud promokoodid
  • Soodustust ei pruugi saada kellelegi jagada

Flaierina jagatud Plumme kupongid

Kes enam prinditud allahindluskoode jagab? Šokeerivalt nii paljud brändid! Üks levinumaid mooduseid on mingil konverentsil osalejatele pihku pistetud kingipakkidesse enda sooduskoodide toppimine. Kas korraldatud rattaralli või üliõpilaste juhtimiskonverents – brändid võivad osalistele sooduskoode jagada.

Ka on täitsa realistlik, et saad endale trükitud kupongi firma enda poest. Igal juhul on pistmist veidi erilisema lahendusega kui seda võrreldes praeguse ajastu klassikaks kujunenud e-kirjade ja Facebooki reklaampostitustega.

Flaierina vautšerite plussid:

  • Ägedam fiiling promokoodi saada just nagu ka piltpostkaartide juures
  • Saad natukeseks ajaks panna Plumme “šifri” kleeplindiga näiteks laptopi peale, et ihaldusväärne soodukas unustusse ei vajuks

Flaierina vautšerite miinused:

  • Tunduvalt kergem ära unustada ning õnnetuse läbi promokoodi prügikasti visata
  • Tavapäraselt võrdlemisi kitsendatud ajalise limiidiga

Postkasti pandud Plumme kupongid

Üsna sarnaselt eelpool soodusvautšerite variandile tähendab ka sinu kodu postkasti pistetud Plumme kupong täiesti prinditud promokoodi. Omal ajal oli taoline lähenemine kõvasti tavalisem kampaania lahendus. Tänaseks on küll päris väheseks jäänud neid brände, mis läkitavad allahindluskoode reaalselt sinu korterisse või majja.

Postkasti pandud kupongide plussid:

  • Väga mugav moodus, kui niikuinii piilud oma postkasti regulaarselt
  • Sõltuvalt brändist võid ilma küsimusi küsimata lausa -12% soodustust saada

Postkasti pandud kupongide miinused:

  • Kupong võib kurval kombel koos nõmeda reklaamiprügiga kaotsi minna
  • Massiliselt inimeste kodudesse saadetavad soodusvautšerid võivad olla võrdlemisi pisikese protsendiga

Soetatud kaubaga kaasa pandud Plumme sooduskoodid

Ikka on võimalik olukord, et Plumme saadab sulle allahindluskoodi koos tellitud kraamiga. Kui tegemist on e-poega, mille puhul ei saadeta kaup otseselt sulle postkasti, siis võidakse absoluutselt nihverdada allahindluskood kuhugi mujale.

Idee on igas olukorras imelihtne. Soetatud kaubaga kaasa antud allahindluskoodi strateegia on sind ostlejana mõjutada järgmist ostu sooritama limiteeritud aja kestel. Kui sul on sõltumata kõigest planeeritud soetada midagi täiendavat, siis on promokood super kingitus.

Absoluutselt kõik oleneb ikkagi kindlast kohast, kus enda šoppingu sooritad. Oleme siin endi parajalt pika sooduskoodide jälgimise tegevusaastate pannud tähele, et enamasti teevad e-kaubamajad kaubaga kaasa antud soodusvautšerite kaudu allahindlusi vahemikus -6% kuni -12%.

Soetatud kaubaga kaasa pandud vautšerite plussid:

  • Võrrelduna valimatult kõikidele saadetud sooduskoodidega võib allahindlusmäär turu keskmisest eeskujulikum olla
  • Sel juhul oled ikkagi sõltumata asjaoludest spetsiifilise ettevõtte asjadest või teenustest köidetud

Soetatud kaubaga kaasa pandud vautšerite miinused:

  • Harilikult ei saa koode kasutada ajal, mil kehtimas mõni vürtsikas soodusmüük
  • Keskmisega võrreldes kitsam kehtivusperiood ehk paarist päevast kuni maksimaalselt ühe kuuni

Äpis jagatud Plumme allahindluskoodid

Üldiselt tõeliselt nadid allahindluskoodid tulevad rakendustest. Moblaäpi sooduskood võib tulla näiteks tänavalt tõuksi haaramiseks. Samas on koodid üldjuhul nii väikese kehtivusperioodiga, et neist koodidest ei pruugi sul konkreetsel toimimisvahemikul üldse asja olla.

Äpis saadetud allahindluskoodide plussid:

  • Võivad eriti spetsiifiliselt turunduspõhiselt suunatud sinu rakenduse kasutamise põhjal
  • Soodustuse protsendid võivad aeg-ajalt muutuda korralikuks

Äpis saadetud allahindluskoodide miinused:

  • Kõik ei taha endale igasugu brändide nutirakendusi “nutikasse” alla laadida
  • Kui suvakad teadaanded välja lülitatud, siis sooduskoodi ei näegi
  • Võivad olla tülikalt pisikese kehtivusega, näiteks tõuksi sooduskood neljaks tunniks