31.10.2024 kehtiv sooduskood: OFF03
Intimate promokood puudub või soodukas ei toiminud?
❌ Antud momendil pole Sooduskood.ee’le teada mitte ühtegi kehtivat Intimate’i promokoodi loodud.
🤗 Igal juhul peaksid vast teadma, et just selle postituse avaldamise käigus saatsime “postituviga” sellele kaubamärgile e-kirja.
😍 Palusime nende esindajal infot jagada, kui nad loovad promokoodi.
⚡ Ilma pikemalt mõtlemata, kui nad uutest arengutest teavitavad, siis loomulikult jagame koodi siin sooduskoodide portaalis sinuga.
👇 Niikaua tšeki pisut allpool kahte tasuta lahendust kehtivaid sooduskoode kasutada: nimekiri värsketest kampaaniakoodidest ja Facebooki grupp, kus saad kasvõi Intimate’i sooduskoodi osas detektiivitööd teha.
🤷🏻♂️ Me ei ole igal võimalikul ajahetkel 100% kursis, kui Intimate on tegelikult promokoodiga lagedale tulnud.
🔥 Seetõttu tasub ikka enda sooduskoodide avastusi FB grupis teistega jagada ja ise kahtluste korral küsida.
Intimate on e-pood, kust saad osta igat moodi asju. Nende üks põhiline müügiartikkel: aluspesu. Eesti tarbijate seas on absoluutselt tegu päris populaarse kohaga, kust mugavalt soovitud kraami osta. Ilmselgelt tekib siit oodatud küsimus: kas ikka Intimate’i sooduskood on praegu aktiivne?
Suureks kergenduseks leiad Sooduskood.ee portaalist endale lahenduse. Ükskõik millal hakkaks Intimate firmalt saadavale tulema mingi kasulik sooduskood või vautšer, siis suuname olulise infokillu siia samma sulle nähtavale. Nii saadki olla kogu aeg infovoos uudisvoos koos parimate soodusvõimalustega.
Märgates siin portaalis hetkel aktiivseid sooduskoode, siis rakenda neid koheselt. Aga kui pole mitte miskit laivis? Taolisel puhul tuleb regulaarselt tagasi tulla}. Külasta Facebooki ning ülikasulikku vestlusgruppi, milles on lihtne küsida teistelt huvilistelt täpsemat infot Intimate sooduskoodide kohta.
🏷️ Intimate sooduskood | ⚠️ Sooduskoodi olulised tingimused |
---|---|
💰 Ühekordne Intimate sooduskood | Unikaalne Intimate sooduskood, mida saab kasutada üks inimene ühe korra. |
🤑 Mitmekordne Intimate sooduskood | Intimate sooduskood, mida saab kasutada mitu inimest, ent kasutuskorde arv ühe inimese kohta võib olla piiratud. |
⚡️ Eksklusiivne Intimate sooduskood | Tegu on Intimate sooduskoodiga, mille leiad ainult Sooduskood.ee portaalist ja mitte kuskilt mujalt! |
⭐ Isiklik Intimate sooduskood | Seda sooduskoodi saad kasutada ainult sina ise, sest see on isikustatud kasutajakonto põhjal. |
Intimate ühekordsed sooduskoodid
Ühekordsed Intimate’i sooduskoodid püsivad aktiivsed 1 kasutuskorra kestel. Teisisõnu, kui sina ise või keegi teine on kindla šifriga allahindluse kätte saanud, siis minetab kindel sooduskupong kehtivuse. Ühekordne kood on parajalt populaarne sooduskoodi formaat.
Tavapäraselt saadetakse selliseid koode e-kirjaga eelnevalt valitud püsiklientide listile. Igale konkreetsele kasutajale genereeritakse üks ja ainus kood. Nii mõnigi kord saab kupongi kasutada ainult klient enda kasutajakonto kaudu. Õnneks see sugugi kõikjal nõnda pole!
Kõikides ülejäänud juhtudes on koodi õnnelikult kätte saanud tarbijal täielik voli seda teistele edasi anda. Sooduskood.ee ei anna nõu, et allahindluskoodi müüa. See pole hea tava. Kui sa ei plaani seda kasutada toimimisperioodi vältel, siis pigem jaga kood ilma tasuta inimestele. Just niiviisi võib juhuslik aus ka sind kunagi aidata!
Kahtlemata tasuks unikaalsete Intimate’i promokoodide saamisel tšekkida mitmeid asju nagu kehtivuskuupäev ja toodete kategooriad. Siin lisasime nimekirjas tähtsaimad asjad, mida eksklusiivsete Intimate’i sooduskoodide sisestamisel kindlasti uurida:
- Kehtivusperiood: Mitte ükski 1-kordne Intimate sooduskood ei ole aktiivne igaveseks ajaks. Seetõttu tuleb enne rakendamist kontrollida, kas ja mitmeid päevi või kuud spetsiifiline promo vautšer hetkel kehtib.
- Isikupõhine: Harvadel juhtudel on vautšer isikustatud rakendatav ainult kindlale isikule. Koodi saab sisestada tasumisel eksklusiivselt konkreetse kliendikonto omanik, kellele oli promokood suunatud.
- Kehtivusala: Saab tõenäoliselt välja tulla, et promovautšerit on võimalik kasutada vaid kindlapiiriliste esemete või esemegruppide jaoks alandamiseks. Võimalik on samuti, et praktiliselt kõik tooted on valiidsed, aga siiski mõni kategooria vaatamata sellele valikust eemaldatud.
- Allahindluse tüüp: Promokood ei osuta igal juhul mingit soodustuse määra stiilis -11% või hoopistükkis -29%. Samahästi võib soodustus töötada näiteks osta 2, saad 1 tasuta allahindluse mehhanismil või tehakse üllatuseks mingi preemiakink koos sisse antud e-poe tellimusega.
Intimate laiapõhjalised allahindluskoodid
Laiapõhjalisi Intimate’i sooduskoode võib sisestada mitmeid kordi ning mitmete erinevate ostjate kontode kaudu probleemideta kehtivusperioodi jooksul. Tavaliselt luuakse taoliseid vautšereid mingit viisi suurema sooduskampaania joonde ajamiseks.
Ikkagi on teisigi korraldusi. Kasvõi võidakse laiapõhjalise kasutusega sooduskoode saata kitsale tarbijagrupile. Arvestades, et sellist sorti promokoodid pole sugugi ühekordsed, siis hakkab ikkagi osa koodi saajatest koode soovijatele edasi jagama ning huvilisi saab koodidest kasu lõigata.
Nii nagu iga suvalise sooduskoodi kategooria puhul, tuleks ikkagi ka siin silmas pidada tähtsaid piiranguid. Muul juhul võid avastada, et su Intimate sooduskood ei toimi just nii kui tahaksid ning esmalt plaanitud šopingu kogukulu võib päris korralikult suuremaks tõusta.
- Aktiivsed tootegrupid: Kõik asjad ega grupid ei pruugi olla allahindluse lisamiseks sobilikud. Just seepärast peab tutvuma promovautšeri reeglite ja tingimustega.
- Soodustuse määr: Tõesti pistad tasku -20% soodustust? Võib-olla hoopis -43%–75%? Aga järsku polegi kasutusele võetud protsentuaalsed määrad, vaid teenid seevastu mingisuguseid muid hüvesid vautšerkoodi vastu.
- Soodustuse reglementatsioon: Sooduspakkumine ei pruugi sobida tervele ostunimekirjale. Enam kui võimalik, et Intimate’i sooduskood kehtib eksklusiivselt konkreetsetele toodetele ning tootekategooriatele.
- Blokeeritud periood: Kui sooduskoodil on üsna kauakestev kehtivusperiood, siis võib koodi koodi kasutus olla keelatud perioodil, mil toimub mingi megakampaania.
- Ostusumma kogumaksumus: Allahindluskoodi rakendamist võib piirata minimaalne ja/või suurim ostusumma, millele Intimate’i sooduskood sätete kohaselt kehtib.
- Rakendusperiood: Igal individuaalsel allahindluskoodil on kehtivusperiood, mille vältel seda ka tegelikult aktiveerida saab. Pärast kehtivusaja otsa saamist liigub kood kehtetuks.
- Allahindluskoodi korrektsus: Kontrolli, et koodi kopeerimisel teed seda täpselt üks-ühele. Suur osa allahindluste lahtreid on suuremate tähtede suhtes reageerivad.
- Kombinatsioonide blokeerimine: Summeeruvad hinnaalandused sooduskoodidega on äärmiselt harukordsed. Enamasti võimaldavad e-poed ja teised firmad lisada üheaegselt ikkagi 1 allahindluskupongi!
Mis viisil tavaliselt Intimate’i allahindlusvautšereid väljastatakse?
Asjalugu on selge, et Intimate sooduskood annab võimaluse sul madalama hinnaga tooteid hankida, mida nii või naa endale telliksid. Just sellepärast tasubki olla kursis igasugustest erinevatest moodustest, mis moodi Intimate võib üldsegi plaanida promokoode tarbijateni teele läkitada.
NB! Järgnev on on vaid näitlikustav loetelu. Mitte ükski konkreetne kirjeldatud moodus pole antud brändi korral 100% garanteeritud lahendus allahindluse koodi krabamiseks. Ennemini on tark mõte igal juhul hoida sõrm pulsil meie veebilehel ning Facebooki.
- Promokood tehakse kõikidele inimestele ligipääsetavaks.
- Promokoodid saadetakse eksklusiivselt e-postiga.
- Promokoode loovutatakse paberkujul mingi kontserdi või konverentsi raames.
- Promokood lükatakse vautšeri näol kodusesse posti.
- Promokood tuleb läkitatava ostuga kaasa.
- Allahindluskoodi pannakse teele mobiilirakenduses.
Avalikult jagatud Intimate allahindluskoodid
Kõigile välja kuulutamine viib selleni, et sotsiaalmeedias või kodulehel tehakse 100% kõikidele potentsiaalsetele klientidele allahindluse uudis ning kood ise konkreetselt teatavaks. Enamjaolt korraldatakse sõnum mõne laiapõhjalisema kampaania raames.
Kui ükskord promokood kõigile välja kuulutatakse, siis tavaliselt järgneb laiem laikimine-jagamine internetis. Samas peab möönma, et mingit sorti väiksemate ettevõtete korral võib brändi promokood puhtalt kuhugi Instagrami varjusurma jääda. Eriti kasutajateni kunagi ei jõuagi.
Avalike sooduskoodide plussid:
- Iga sooduskoodi saab lisada enam kui üks ostja
- Tavaliselt võrdlemisi mõistuspärased tingimused kasutuse suhtes
Avalike soodusvautšerite miinused:
- Suure kasutajaskonna tõttu ennemini tagasihoidlikuma soodusprotsendiga
- netist jagamist pahatihti samuti pärast kehtivusperioodi kätte jõudmist
Meili kaudu saadetud Intimate’i sooduskoodid
E-posti kaudu võidakse jagada nii laiale publikule mõeldud kui ka personaalseid allahindluskoodi. Põhimõtteliselt võivad isiklikud e-kirja allahindluskoodid laekuda mitmesugustel taustapõhjustel. Levinum idee on motiveerida tarbijaid, kes pole tükk aega mitte ühtki edukat tehingut korda saatnud.
Vahel jagatakse e-maili aadressile sooduskoode olukordades, kus on shoppinguga seoses miskit nihu läinud. Suvalise näitena: inimene pani veebi ülesse pahase arvustuse ülihalva kvaliteeditasemega asja põhjusel. Seejärel saadab firma kaaluka hinnaalandusega promokupongi, et kõike hüvitada.
Meili allahindluste plussid:
- Vahel otseseselt isikule turundatud, nii et eriliselt hea allahindlusega
- Kiire endale otse postkasti läkitada, puudub tüütu otsimine
Meili allahindluste miinused:
- Üldiselt kahjuks üheks kasutuseks valmistatud koodid
- Allahindlust ei tarvitse saada teistele edasi anda
Prinditud kujul antud Intimate kupongid
No kes enam paberkujul promokoode teeb? Šokeerivalt väga paljud ettevõtted! Üks levinumaid mooduseid on kus tahes üritustel osalejatele antud kingipakkidesse enda sooduskupongide lükkamine. Sõltumata sellest, kas on rattaralli või üliõpilaste turundusseminar – brändid võivad osalistele koode jagada.
Peale selle on reaalne, et saad endale prinditud vautšeri kompanii enda esindusest. Igal juhul on pistmist pisut erilisemat tunnet tekitava turundusvõttega võrreldes viimase aja klassikaks saanud emailide ja sotsiaalmeedia sisuga.
Prinditud kupongide plussid:
- “Erilisem” fiiling sooduskoodi saada just nagu postkaartide korral
- Võid natukeseks ajaks panna kleeplindiga muuhulgas läpaka peale, et soodukas unustuste hõlma ei vajuks
Prinditud kupongide miinused:
- Tunduvalt kergem totaalselt unustada ning kogemata promokoodi ära visata
- Üldjuhul üsna piiratud perioodiga
Postkasti pandud Intimate’i kupongid
Üsna sarnaselt äsja välja toodud sooduskoodide lahendusele tähendab ka sinu kodu postkasti libistatud Intimate vautšer 100% prinditud promokoodi. Aastaid tagasi oli see kõvasti populaarsem kampaania lahendus. Tänaseks on küll päris väheseks jäänud selliseid brände, mis läkitavad promokoode otseselt sinu korterisse või majja.
Postkasti pandud kupongide plussid:
- Stressivaba moodus, kui niikuinii tšekid postkasti regulaarselt
- Olenevalt ettevõttest võid ilma küsimusi küsimata kuni -15% soodustust saada
Postkasti pandud kupongide miinused:
- Flaiku võib õnnetult koos “mitte soovitud” reklaamisaastaga kaotsi minna
- Laialdaselt leibkondade postkastidesse suunatavad sooduskupongid võivad olla võrdlemisi imepisikese allahindlusmääraga
Tellitud kaubaga saadud Intimate’i sooduskoodid
Ikka ja alati on tõenäosus, et Intimate viskab sulle sooduskoodi koos ostetud kraamiga. Kui tegu on e-kaubamajaga, kust ei saadeta tooted otsejoones sulle kodusesse postkasti, siis võidakse ikkagi sokutada promokood mingisse muusse kohta.
Point on igal juhul väga otsekohene. Soetatud kraamiga kaasa antud sooduskoodi eesmärk on sind šoppajana motiveerida edasist ostu sooritama limiteeritud perioodi vältel. Kui sul on sõltumata kõigest mõttes hankida midagi veel, siis see on hea kink.
Siililegi selge, et kõik sõltub siiski sellest kohast, kus enda makse sooritad. Oleme endi pika soodustuste vaatlemise tegevusaastate pannud tähele, et enamjaolt annavad e-kaupmehed toodetega kaasa antud sooduskoodide abil alesid vahemikus -7% kuni -15%.
Tellitud kaubaga saadud vautšerite plussid:
- Võrreldes massiliselt postitatud promokoodidega võib soodustuse protsent keskmisest kopsakam olla
- Antud olukorras oled ikkagi igal juhul spetsiifilise brändi toodetest või teenustest huvitatud
Tellitud kaubaga saadud vautšerite miinused:
- Harilikult ei ole võimalik soodukaid kasutada korraga, kui käimas mingi vürtsikas sooduskampaania
- Keskmisest piiratum kehtivusperiood ehk vaid mõnest päevast kuni maksimaalselt 30 päevani
Äpis antud Intimate’i sooduskoodid
Meie kogemuse põhjal kõige mõttetumad sooduskoodid saabuvad rakendustest. Rakenduste allahindlus võib tulla näiteks elektritõuksi rentimiseks. Tegelikult on need koodid üldjuhul nii “kääbikliku” kehtivusajaga, et neist koodidest ei pruugi sul konkreetsel toimimisperioodil mitte mingit asja olla.
Äpis saadetud sooduskoodide plussid:
- Võivad eriti spetsiifiliselt marketingi põhiselt sihistatud su kasutusajaloo alusel
- Allahindluse protsendid võivad aeg-ajalt kujuneda korralikuks
Äpis saadetud sooduskoodide miinused:
- Kõik ei viitsi endale igasuguseid brändide rakendusi “nutikasse” alla laadida ega installeerida
- Kui lambikad märguanded ära keelatud, siis allahindlust ei näegi ega saa kasutada
- Võivad olla tõeliselt lühikese kehtivusega, võta kasvõi näiteks tõuksi sooduskood 4 tunniks või pisut rohkemaks