30.10.2024 kehtiv sooduskood: NOW04
H&M sooduskoodi pole või kood ei kehtinud?
❌ Sel momendil pole meie teada mitte ainust kehtivat H&M’i allahindluskoodi välja kuulutatud.
🤗 Küll aga peaksid vast kursis olema, et just selle lehe loomise hetkel vajutasime SEND nuppu, et saata sellele ettevõttele e-maili.
😍 Palusime viisakalt nende esindajal infot anda, kui nad sisestavad süsteemi uue sooduskoodi.
⚡ Koheselt, kui nad uutest arengutest teavitavad, siis loomulikult jagame koodi siin samas sinuga.
👇 Seniks tšeki pisut allpool kahte täitsa tasuta viisi aktiivseid kampaaniakoode kasutada: kokkuvõte uutest kampaaniakoodidest ja fesari grupp, kus saad kasvõi seda sama H&M’i sooduskoodi olemasolu pärida.
🤷🏻♂️ Me ei pruugi olla igal võimalikul ajahetkel sajaprotsendiliselt teadlikud, kui H&M on ikkagi promokoodiga inimesi õnnelikumaks teinud.
🔥 Seepärast tasub enda leide “feissis” teistega jagada ja ise kahtluste korral kaasteelistelt küsida.
H&M on online pood, millest saad hankida igat moodi asju. Näiteks üks keskne müügiartikkel: riided. Eesti veebišoppajate hulgas on tegu päris menuka paigaga, kus kohast mugavalt soovitud kraami haarata. Kahtlemata tekib siit ennustatav soov: ehk ikka H&M’i sooduskood hetkel olemas?
Õnneks saad Sooduskood.ee veebiportaalist kohese vastuse. Ükskõik millal peaks H&M kaubamärgilt saadavale tulema mõni vägev sooduskood või vautšer, siis suuname selle ülevaate siia samasse sulle nähtavale. Nii saadki olla kogu aeg kursis uudisvoos koos uusimate soodusvõimalustega.
Kui näed siin portaalis praegu toimivaid promokoode, siis haara neid koheselt. Võib-olla pole midagi näha? Siis tuleb ikka ja jälle lehele naasta}. Vaata FB lehte ja megapraktilist gruppi, milles on kerge pärida teistelt kaaslastelt detailsemat infot H&M promokoodide kohta.
🏷️ H&M sooduskood | ⚠️ Sooduskoodi olulised tingimused |
---|---|
💰 Ühekordne H&M sooduskood | Unikaalne H&M sooduskood, mida saab kasutada üks inimene ühe korra. |
🤑 Mitmekordne H&M sooduskood | H&M sooduskood, mida saab kasutada mitu inimest, ent kasutuskorde arv ühe inimese kohta võib olla piiratud. |
⚡️ Eksklusiivne H&M sooduskood | Tegu on H&M sooduskoodiga, mille leiad ainult Sooduskood.ee portaalist ja mitte kuskilt mujalt! |
⭐ Isiklik H&M sooduskood | Seda sooduskoodi saad kasutada ainult sina ise, sest see on isikustatud kasutajakonto põhjal. |
H&M unikaalsed promokoodid
Ühekordsed H&M’i promokoodid toimivad 1 kasutuskorra ajal. Teisisõnu, kui sa või mõni tuttav on antud kombinatsiooniga allahindluse haaranud, siis tagajärjena minetab kindel virtuaalne vautšer aktiivsuse. Kordumatu kood on parajalt populaarne sooduskoodi lahendus.
Tavaliselt läkitatakse selliseid koode e-postiga personaalselt klientide nimekirjale. Igale konkreetsele kliendile genereeritakse kordumatu kood. Nii mõnigi kord saab koodi rakendada vaid see inimene oma kasutajakonto alt. Tänu jumalale see sugugi alati nii pole!
Kõikides muudes situatsioonides on promokoodi haaranud tarbijal totaalne volitus antud koodi edasi kinkida. Me ei soovita soodusvautšerit müüa. Selline müük pole austav tegevus. Kui sa ei otsusta seda rakendada kehtivusaja ajal, siis ennemini jaga see tasuta inimestele. Samamoodi võib juhuslik tore hing sindki kaugemas tulevikus premeerida!
Loomulikult tasuks unikaalsete H&M’i vautšerite aktiveerimisel jälgida mitmesuguseid asju nagu kehtivusaeg ja lubatud toodete kategooriad. Järgnevalt loetleme tähtsaimad asjad, mida ühekordsete H&M’i sooduskoodide sisestamisel tingimata märgata:
- Kehtivusaeg: Ükski ühekordne H&M sooduskood ei ole aktiivne igavesti. Sellepärast tasub ära enne copy-pastemist kontrollida, kas ja mitu päeva või kuud spetsiifiline promokood tulevikus kehtivaks osutub.
- Personaalne või mitte: Võrdlemisi harva on sooduskood aktiivne kindlale inimesele. Vautšerit saab sisestada maksmisel ainult kindla ostukonto isik, kellele oli allahindluskood saadetud.
- Kehtivuskaubad: Saab reaalselt välja tulla, et promovautšerit on võimalik rakendada vaid kindlate esemete või esemegruppide hinna lõppsumma vähendamiseks. Alternatiiv on ka see, et põhimõtteliselt kõik müügiartiklid on toetatud, ent mõni toode üllatavalt välistatud.
- Allahindluse vorm: Promokood ei osuta igal juhul sellist soodustuse protsenti nagu näiteks -13% või hoopistükkis -37%. Samahästi võib soodustus kehtida näiteks 3=2 soodustuse mehhanismil või antakse kaasa mõni boonuskink koos tehtud online tellimusega.
H&M mitmekordsed allahindluskoodid
Mitmekordseid H&M’i sooduskoode saab rakendada mitmeid kordi ja erinevate külastajate poolt stressivabalt terve ajal. Tihtilugu valmistatakse niisuguseid sooduskuponge mingi suurema odavmüügi tarbijaaktiivsuse suurendamiseks.
Aga on muusuguseidki korraldusi. Muuhulgas võidakse otsustada laiapõhjalise kasutusalaga sooduskoode saata konkreetsele kliendigrupile. Arvestades, et konkreetsed allahindluskoodid pole ühekordsed, siis hakkab tahes-tahtmata mingi osa sihtgrupist neid koode teistele jagama ja huvilisi saab koodidest kasu.
Nii nagu igasuguse promokoodi kategooria puhul, tuleks ikkagi ka siinkohal endale selgeks teha tähtsaid kitsendusi. Muul juhul võid avastad, et sinu H&M sooduskood ei töötagi just nii kui plaanisid ja alguses määratud ostumöllu eelarve võib päris korralikult kallimaks kasvada.
- Lubatud tootegrupid: Mitte sugugi kõik tooted ega grupid ei tarvitse olla sooduka aktiveerimiseks paslikud. Just seepärast tuleb tutvuda allahindlusvautšeri reeglitega.
- Soodustuse määr: Kas haarad -24% soodustust? Ehk isegi -35%-55%? Ühtäkki pole kasutusele võetud protsentuaalsed määrad, vaid omandad hoopistükkis mingeid muid kingitusi vautšerkoodi eest.
- Soodustuse reglementatsioon: Allahindlus ei tarvitse kehtida sinu kogu ostukorvile. Läbinisti reaalne, et H&M’i sooduskood klapib ainult konkreetsetele esemetele ning müügikategooriatele.
- Blokeeritud periood: Kui allahindluskoodil on korralikult pikk aktiivsusperiood, siis võib vabalt antud koodi rakendamine olla välistatud perioodi vältel, mil korraldatakse mingi sooduskampaania.
- Ostukorvi suurus: Promokoodi lisamist võib piirata minimaalne ning maksimaalne ostusumma, millele H&M’i sooduskood sätete kohaselt rakendub.
- Rakendusaeg: Igal individuaalsel allahindluskoodil on kehtivusaeg, mille piirides seda ka tegelikult kasutada saab. Pärast perioodi otsa saamist muutub sooduskood mittesobivaks.
- Promokoodi korrektsus: Ole kindel, et allahindluskoodi kopeerimisel teed ikkagi seda sajaprotsendiliselt üks-ühele. Lõviosa allahindluste sisestamise lahtreid on algustähtede osas tundlikud.
- Kombinatsioonide keelamine: Summades kasvavad allahindlused promokoodidega on äärmiselt harvaesinevad. Harilikult lasevad veebipoed ja teised ettevõtted kasutada samaaegselt vaid ühte sooduskoodi!
Mis viisil tavapäraselt H&M’i soodusvautšereid jagatakse?
Asjalugu on selge, et H&M sooduskood loob võimaluse sul soodsamalt kraami hankida, mida sa omale postkasti telliksid. Sellepärast tasubki olla kursis kõikidest eripalgelistest viisidest, mil viisil H&M võib üldse plaanida allahindluskoode ostjateni paisata.
NB! Allpoolne on ainult illustreeriv nimekiri. Mitte ainuski spetsiifiline loetletud lahendus pole selle firma puhul 100% garanteeritud moodus kupongi koodi krahmamiseks. Üldiselt tasub nii või naa hoida sõrm pulsil meie veebisaidil ja Facebooki.
- Promokood kuulutatakse kõikidele klientidele ligipääsetavaks.
- Sooduskoodid läkitatakse ainult e-kirjaga.
- Promokoode loovutatakse paberkujul mõne sündmuse või messi ajal.
- Promokood saadetakse flaieri formaadis kodupostkasti.
- Promokood pistetakse väljastatava ostuga sujuvalt kaasa.
- Promokoodi saadetakse mobiilirakenduses.
Laialdaselt reklaamitud H&M allahindluskoodid
Laialdaselt jagamine viitab olukorrale, kus Instagramis ja/või veebisaidil muudetakse 100% kõikidele huvitatud klientidele allahindluse uudis ja kood ise selgelt teada-tuntuks. Enamjaolt juhtub sõnum ikkagi laiema kampaania raames.
Kui juba allahindluskood avalikult saadavaks tehakse, siis harilikult järgneb laiem laikimine-jagamine veebiavarustes. Samas peab möönma, et mingisuguste vähem tuntud tegijate korral võib nende allahindluskood loomulikult kuhugi Facebooki passima jääda. Eriti huvilisteni ei jõuagi.
Avalike sooduskoodide plussid:
- Iga sooduskoodi saab kasutada enam kui 1 kasutaja
- Tavaliselt suhteliselt mõistuspärased reeglid aktiveerimise osas
Kõigile mõeldud sooduskoodide miinused:
- Suure publiku tagajärjena ennemini madalama soodustusega
- netist jagamist pahatihti ka pärast aktiivsusperioodi kätte jõudmist
E-kirja kaudu jagatud H&M’i sooduskoodid
E-posti kaudu võidakse jagada nii avalikku kui ka isiklikke sooduskoode. Põhimõtteliselt võivad kindlale inimesele mõeldud e-posti allahindluskoodid tulla erinevatel ajenditel. Levinum point on aktiveerida kasutajaid, kes pole veidi aega mitte ühtki ostu lõpule viinud.
Aeg-ajalt jagatakse e-posti aadressile promokoode situatsioonides, kui on ostlemisega seoses midagi metsa läinud. Näiteks: inimene pani veebi ülesse vihase arvustuse ülikehva kvaliteediga toote tõttu. Seepeale jagab ettevõte kaaluka allahindlusega sooduskoodi, et olukorda heaks teha.
E-kirja koodide plussid:
- Aeg-ajalt otseseselt kliendile suunatud, nii et ekstra magusa soodustusega
- Mugav omale otse postkasti läkitada, puudub vajaduse otsimise järgi
E-kirja koodide miinused:
- Enamasti kahjuks ainukordseks soodukaks mõeldud koodid
- Allahindlust ei tarvitse saada sõbrale edasi saata
Prinditud kujul jagatud H&M kupongid
No kes nüüd enam paberile trükitud allahindluskoode valmistab? Rõvedalt väga paljud firmad! Üks tavalisemaid viise on kuskil sündmusel osalejatele jagatud kinkekottidesse enda kaubamärgi promokoodide lükkamine. Sõltumata sellest, kas on rattaralli või õpetajate turundusseminar – brändid võivad vabalt osalistele koode anda.
Lisaks eelnevale on täitsa realistlik, et saad endale trükitud vautšeri firma enda esinduspoest. Igal juhul on tegemist pisut erilisemat tunnet tekitava lähenemisega võrreldes viimase aja klassikaks tekkinud emailide ja Instagrami postitustega.
Flaierina kupongide plussid:
- “Erilisem” fiiling sooduskoodi saada just nagu ümbriku sisse peidetud postkaartide puhul
- Saad korraks kleepida nt läpaka peale, et sooduka olemasolu ära ei ununeks
Flaierina kupongide miinused:
- Tunduvalt kergem ära unustada ja puht juhuslikult sooduskoodi prügi hulka visata
- Tavapäraselt päris kitsa ajalise limiidiga
Postkasti pandud H&M’i kupongid
Sarnaselt äsja välja toodud sooduskupongide variandile tähistab ka postkasti surutud H&M vautšer ikkagi trükikojast tulnud promokoodi. Omal ajal oli antud lahendus palju menukam kampaania lahendus. Praeguseks ajaks on aga üsna väheks alles neid ettevõtteid, mis saadavad promokoode otseselt sinu korterisse või majja.
Postkasti pandud kupongide plussid:
- Stressivaba lahendus, kui niikuinii tšekid postkasti igapäevaselt
- Olenevalt firmast võid vabalt lausa -12% allahindlust saada
Postkasti pandud kupongide miinused:
- Kupong võib kurval kombel koos “mitte soovitud” reklaamikõntsaga otse prügimäele sõita
- Laialdaselt leibkondade postkastidesse suunatavad soodusflaierid võivad olla üsna madala protsendimääraga
Ostudega kaasa pandud H&M’i sooduskoodid
Ikka on võimalik, et H&M viskab sulle sooduskoodi koos tellitud kraamiga. Näiteks kui tegu on e-kaubamajaga, mille puhul ei suunata kaup otseselt sulle koju, siis võidakse ikkagi suruda allahindluskood kuhugi mujale.
Põhiline idee on ühel või teisel juhul imelihtne. Ostetud kaubaga kaasa antud sooduskoodi strateegia on sind kui tarbijat motiveerida järgmist ostu tegema limiteeritud perioodi vältel. Kui sul on tahes tahtmata planeeritud osta midagi veel, siis see kood on normaalne kink.
Siililegi selge, et kõik sõltub muidugi konkreetsest kohast, kus oma ostu teed. Oleme oma pika allahindluste kontrollimise ajaloo kestel märganud, et enamasti annavad e-kaubamajad toodetega kaasa pistetud sooduskupongide abil allahindlusi ligikaudselt vahemikus -4% kuni -12%.
Ostudega kaasa pandud vautšerite plussid:
- Kõrvutades massiliselt saadetud sooduskoodidega võib soodustus turu keskmisest eeskujulikum olla
- Oled siiski igal juhul spetsiifilise firma esemetest või teenuspakkumistest huvitatud
Ostudega kaasa pandud vautšerite miinused:
- Üldiselt ei ole võimalik koode rakendada ajal, mil kehtimas mingisugune vägev sooduskampaania
- Statistiliselt lühem kehtivusperiood ehk vaid paarist päevast kuni maksimaalselt ühe kuuni
Rakenduses saadetud H&M’i promokoodid
Meie kogemuse põhjal kõige nadimad promokoodid saabuvad nutirakendustest. Äpi sooduskood võib olla suvalise näitena tõuksi võtmiseks. Tegelikult on need üldjuhul niivõrd lühikese kehtivusajaga, et neist pakkumistest ei tarvitse sulle spetsiifilisel toimimisvahemikul üldse asja olla.
Rakenduses saadetud sooduskoodide plussid:
- Võivad mega spetsiifiliselt turunduslikult sihistatud su kasutustegevuse põhjal
- Allahindluse suurused võivad mõnikord muutuda korralikuks
Rakenduses saadetud sooduskoodide miinused:
- Sugugi mitte kõik ei taha omale igasugu brändide nutirakendusi “nutikasse” installeerida
- Kui suvalised notificationid ära keelatud, siis allahindlust ei näegi
- Võivad olla äärmiselt lühikese kehtivusega, kasvõi näiteks tõuksi soodukas kaheks tunnikeseks või veidi enamaks