Brändi "Estlanders Marketing" jaoks ei leitud (veel) kuponge.
✨ Uued sooduskoodid iga päev
Liitu tuhandete inimestega, kes säästävad iga päev meie kontrollitud sooduskoodidega.
Vaata kõiki koode→👥 Facebooki grupp
Liitu meie kogukonnaga ja saa juurdepääs eksklusiivsele sooduspakkumistele ja nõuannetele.
Liitu grupiga→
Estlanders Marketing sooduskoodide tüübid
Kuna Estlanders Marketing on Eesti turundusagentuur, mis keskendub veebipoodide digiturundusele, võiks mõelda, milliseid sooduskoodide tüüpe nad võiksid potentsiaalselt pakkuda, kui nad seda üldse teeksid. Klientidel, kes otsivad Estlanders Marketingu sooduskode, võiks olla mitmeid ootusi ja lootusi.
- Ühekordsed vs korduvat kasutamist võimaldavad koodid: Kui Estlanders Marketing peaks looma sooduskoodide süsteemi, võiksid ühekordsed koodid olla suunatud uutele klientidele, et neid julgustada proovima oma teenuseid. Korduvat kasutamist võimaldavad koodid võivad aga olla suunatud püsiklientidele, kes võiksid otsida lisaväärtust oma pideva koostöö eest.
- Teenuse spetsiifilised koodid: Potentsiaalsed sooduskoodid võiksid hõlmata spetsiifilisi teenuseid, mille Estlanders Marketing pakub, näiteks Klaviyo meiliturunduse teenuseid või Facebooki ja Google’i reklaame. Klientidel oleks kindlasti lootust leida koodid, mis pakuvad allahindlust reklaamikampaaniatele või e-kirjade automatiseerimise teenustele.
- Hooaegade ja kampaaniate erikoodid: Kui Estlanders Marketing otsustaks pühade või erisündmuste ajal sooduskoodide väljastamise kasuks, võiksid need potentsiaalselt hõlmata kampaaniaid, mis on seotud näiteks suve alguse turundusega või aastavahetuse reklaamidega. Klientide seas oleks kindlasti suur huvi leida selliseid hooajalisi pakkumisi.
- Partnerite ja koostöö koodid: Kui Estlanders Marketing teeks koostööd teiste ettevõtetega, võiksid nad kaaluda ka partnerite sooduskoodide väljastamist. Klientidel oleks huvi leida koodid, mis pakuvad allahindlust, kui nad tellivad teenuseid koos mõne teise partneriga.
- Liikmeskonna ja lojaalsuse koodid: Kui Estlanders Marketingil peaks olema liikmesprogrammi või lojaalsusprogramm, võiksid nad välja mõelda koodid, mis premeerivad kliente nende püsiva koostöö eest. Sellised koodid võiksid näiteks pakkuda allahindlust järgmise kampaania eest, kui klient on juba varem teenuseid kasutanud.
Kuna Estlanders Marketing tegutseb digiturunduse valdkonnas, võiksid nad kindlasti välja mõelda ka täiesti uusi ja innovatiivseid koodide vorme, mis vastaksid nende teenuste spetsiifikale ja klientide ootustele. Täiendavateks andmeteks ja kontaktideks võib külastada E-Krediidiinfo, kus on saadaval teave Estlanders Marketing OÜ kohta, sealhulgas juriidiline aadress ja kontaktandmed.
Kuidas kasutada Estlanders Marketing sooduskoodide võimalusi
Kujutle, et sul on käes Estlanders Marketing sooduskood. Kui sa peaksid sellise koodi leidma, võiks see sul aidata oma digiturunduse teenustest rohkem kasu saada. Siin on mõned sammud, kuidas selline protsess võiks välja näha.
- Teenuse valimine: Esiteks, sa peaksid külastama Estlanders Marketingi veebilehte, kus sa saad tutvuda nende teenustega, nagu Klaviyo meiliturundus või Facebooki ja Google reklaamid. Kui sa leiad sooduskoodi, siis saad selle koheselt kasutada, valides endale sobiva teenuse.
- Koodi rakendamine: Kui sul on kood käes, siis see võiks olla vajalik sisestada tellimuse vormis. Kui sa registreerid oma teenuse, võiks seal olla koht, kuhu koodi sisestada. See on sageli märk, et kood on aktsepteeritud, ja see peaks automaatselt arvutama, kas su tellimus langeb allahindlusele.
- Maksmine: Peale koodi sisestamist, kui see peaks töötama, viiks see sind makseprotsessi. Sa võiksid märkida, et summa, mida maksad, on nüüd madalam, mis on ju alati tore! Kui mingil põhjusel kood ei tööta, siis sa võiksid proovida teist koodi või kontrollida, et kood on õigesti sisestatud.
- Kinnitamistõend: Pärast maksmist võid sa saada kinnituse, mis peaks sisaldama ka teavet koodi kasutamise kohta. Kui sa kasutad koodi, võiksid sa loota, et see kajastub sinu tellimuse detailides, et sul oleks tõend, et said allahindlust.
Võimalikud probleemid
Kui midagi ei lähe plaanipäraselt, siis võiksid sa mõelda, et:
- Kood ei tööta: Kui sul on tunne, et kood ei tööta, siis sa võiksid kontrollida, kas see on aeguv või kas see on tegelikult mõeldud just sellele teenusele, mida sa üritad osta.
- Teenuse valik: Mõnikord on kahtlusi, et kood ei kehti teatud teenuste puhul. Kui see juhtub, siis sa võiksid kaaluda, et võtad ühendust Estlanders Marketingi klienditeenindusega, kes võiks sind juhendada.
- Tehnilised probleemid: Kui sa kohtad mingeid tehnilisi tõrkeid, siis võiksite proovida uuesti hiljem või kasutada teist seadet. Tehnilised probleemid ei ole haruldased, ja see on tihti kiire lahendusega.
Nii võiks see kõik välja näha, kui Estlanders Marketing peaks kunagi sooduskoodide süsteemi rakendama. Klientide lootused on, et nad saaksid oma teenuseid veelgi soodsamalt, kui sellega kaasnevad potentsiaalsed allahindlused.
Tüüpilised vead Estlanders Marketing sooduskoodide kasutamisel
Kui Estlanders Marketing võiks pakkuda sooduskoodide valikut, siis võivad kliendid kohata mitmeid võimalikke vigu, mille tõttu nad ei saavuta soovitud tulemusi. Vaata, mida võiks tähele panna:
- Aegumise probleemid: Kui sooduskoodid eksisteeriksid, siis võiksid need olla piiratud kehtivusajaga. Klientidel võiks olla kombeks jätta viimase hetke ostud tegemata, lootes, et kood kehtib igavesti. Seega, et vältida kaotatud võimalusi, võiks olla tark kontrollida, kas koodid kehtivad ja millal need aeguvad, enne ostu sooritamist.
- Õiguse probleemid: Sooduskoodid võivad olla mõeldud vaid teatud klientide või toodete jaoks. Näiteks, kui kood on suunatud ainult uutele klientidele, võiksid olemasolevad kliendid kahjuks jääda tühjade kätega. Klientidel võiks olla kasulik tutvuda koodi tingimustega, et veenduda, et nad on kvalifitseeritud ja õigustatud soodustuse saamiseks.
- Tehnilised probleemid: Kui Estlanders Marketing platvormil on sooduskoodide sisestamine seotud tehniliste probleemidega, võivad kliendid tunda frustratsiooni, kui kood ei toimi. Näiteks võiks see olla seotud brauseri või seadme ühilduvuse probleemidega. Seega on soovitatav proovida erinevaid seadmeid või brausereid, kui kood ei tööta, ja vajadusel pöörduda klienditeeninduse poole.
- Seletamatud tingimused: Klientidel, kes kasutavad sooduskoodide, võiks tekkida arusaamatus, millised teenused või tooted on soodustuse alla kuuluvad. Kui kood ei kataks näiteks reklaamiteenuseid või spetsiifilisi tooteid, võivad kliendid olla üllatunud, et nad ei saa soovitud allahindlust. Seetõttu on oluline lugeda hoolikalt läbi kõik koodi kasutamise tingimused ja piirangud.
- Kombineerimisreeglid: Kui sooduskoodid ei ole kooskõlas teiste pakkumistega, võivad kliendid leida, et nad ei saa kasutada kahte soodustust korraga. Näiteks, kui nad loodavad kombineerida sooduskoodi ja eripakkumist, võivad nad pettuda, kui see ei ole lubatud. Klientidel võiks olla kasulik tutvuda, kas koodide kombineerimine on lubatud, et mitte raisata aega vale koodi kasutamisele.
- Kasutaja konto nõuded: Kui sooduskoodide kasutamiseks on vajalik registreeritud kasutajakonto, võivad kliendid, kes ei ole registreerunud, jätta soodustused kasutamata. Nad võiksid proovida luua konto enne koodi kasutamist, et veenduda, et nad saavad kõik vajalikud soodustused. See võib olla eriti oluline, kui tegemist on tellimustega, mis vajavad regulaarset ostu.
- Minimaalsed nõuded: Kui sooduskoodid on seotud minimaalsete kulutuste või osavõtutingimustega, võivad kliendid leida, et nende ostud ei vasta nõuetele. Näiteks, kui ost peaks olema vähemalt teatud summa, et kood kehtiks, tasub enne ostu sooritamist need nõuded üle vaadata, et vältida pettumust.
Estlanders Marketing ja influencer sooduskoodid
Kui Estlanders Marketing otsustaks kasutada influencer turundust, võiksid koodid, mida inimesed otsivad, potentsiaalselt olla seotud nende digitaalsete teenuste ja veebipoodide turundamisega.
- Platvormid, mis võiksid olla asjakohased: Kui nad hakkaksid influencer turundust rakendama, võiksid nad keskenduda platvormidele nagu Instagram või Facebook, kus visuaalne sisu ja reklaamid on enim levinud. Samuti võiks TikTok olla huvitav valik, arvestades, et noorem publik veedab seal palju aega ja otsib uusi teenuseid.
- Tüübid influencer’idest, kes sobiksid: Estlanders Marketing võiks kaaluda koostööd digiturunduse ja ettevõtluse valdkonna spetsialistidega. Näiteks, influencer’id, kes jagavad nõuandeid ettevõtte kasvatamise või e-kaubanduse alal, võiksid aidata levitada nende teenuseid. Samuti võiksid nad teha koostööd kohalike ettevõtjate või brändide esindajatega, kes otsivad tuge oma turundusstrateegiate täiustamisel.
- Koodide leidmine ja kontrollimine: Kui nad peaksid pakkuma influencer koodide kaudu edutusi, siis inimesed võiksid leida neid influencer’ite postitustes või lugudes, kus nad jagavad oma kogemusi Estlanders Marketing teenustega. Koodide kehtivuse kontrollimiseks võiksid inimesed vaadata, kas need on jagatud ametlikes kanalites või kui nad saavad jagatud analoogsete teenuste eest.
Lisaks võiksid nad jälgida influencer’ite sotsiaalmeedia kontosid, et olla kursis potentsiaalsete pakkumiste ja kampaaniatega.
Kuid arvestades, et Estlanders Marketing keskendub peamiselt B2B teenustele, pole tõenäoline, et nad kasutaksid influencer turundust laialdaselt. Sellisel juhul võiksid sooduskoodid olla rohkem kergesti kättesaadavad näiteks e-posti tellimuste kaudu või koostöös partneritega.
- Alternatiivsed allikad: Kui nad ei keskenduks influencer marketing’ule, võiksid koodid ilmneda e-posti kampaaniates, mis on suunatud olemasolevatele klientidele. Samuti võiksid nad kaaluda partnerlussuhteid teiste ettevõtetega, et jagada eksklusiivseid pakkumisi.
See võiks abi olla mitte ainult bränditeadlikkuse tõstmisel, vaid ka uute klientide kaasamisel. - Muud turunduskanalid: Estlanders Marketing võiks kasutada ka SEO ja sisuturunduse strateegiaid, et jõuda potentsiaalsete klientideni. Näiteks, kui nad jagavad väärtuslikku teavet digitaalsete turundusstrateegiate kohta, võiks see tõmmata kliente, kes otsivad professionaalset abi oma äride arendamiseks.
Estlanders Marketing sooduskoodide plussid
- Potentsiaalne rahasääst – Kui Estlanders Marketing võiks pakkuda sooduskoodide kaudu allahindlusi, võiksid kliendid nautida märkimisväärset kokkuhoidu digiturunduse teenuste tellimisel. Näiteks, kui hinnad tavaliselt on kõrgemad, siis allahindlused võiksid muuta teenuste kergemini kätte saadavaks väiksematele ettevõtetele, kes soovivad turundusteenuseid kasutada.
- Ligipääs eksklusiivsetele teenustele – Kui koodid oleksid olemas, võiksid need avada võimaluse proovida premium teenuseid, nagu näiteks täiustatud analüütika või individuaalne strateegiline nõustamine. See võiks aidata ettevõtjatel oma turundustegevust tõhusamalt juhtida ja seeläbi kasvu saavutada.
- Riskide vähendamine – Kui sooduskoodid oleksid saadaval, võiksid inimesed testida Estlanders Marketingi teenuseid väiksema rahalise riskiga. Näiteks, kui nad saaksid sooduskoodi, mis katab esimese kuu teenustasu, võiks see julgustada uusi kliente teenust proovima.
- Aegade eelised – Kui Estlanders Marketing pakuks hooajalisi sooduskoodide kampaaniaid, võiksid kliendid saada võimaluse broneerida teenuseid soodsamalt rahvarohketel aegadel. Näiteks, kui nad ootaksid reklaamikampaaniate tegemiseks madalamaid hindu enne suvehooaega, võiks see aidata neil säästa raha.
- Klientide lojaalsuspreemiad – Kui Estlanders Marketingil oleks lojaalsusprogramm, siis võiksid nad pakkuda sooduskoodide kaudu preemiaid lojaalsetele klientidele. See võiks motiveerida kliente rohkem teenuseid kasutama ja seeläbi suurendama nende üldist rahulolu.
- Kogemuse parandamine – Kui koodid oleksid olemas, võiksid need sisaldada lisateenuseid, nagu tasuta konsultatsioonid või täiendavad analüüsid, mis aitaksid klientidel paremini mõista oma turundustegevuse tulemuslikkust. See võiks suurendada klientide rahulolu ja usaldust Estlanders Marketingi vastu.
Estlanders Marketing sooduskoodide miinused
- Võimalikud kohustuslikud nõuded – Kui sooduskoodid oleksid saadaval, võiksid need tulla koos tingimustega, nagu minimaalsed ostusummad või pikaajalised lepingud. See võiks olla takistuseks väiksematele ettevõtetele, kes ei pruugi soovida pikaajalisi kohustusi.
- Piirangud ja erandid – Should they offer codes, users might encounter blackout dates või teatud teenuste, nagu näiteks eripakkumised, välistamist. See võiks tähendada, et teatud perioodidel ei saaks kliendid sooduskoodide eeliseid kasutada.
- Saadavuse probleemid – Kui koodid oleksid saadaval, võivad need olla piiratud koguses või ajaliselt tundlikud. Klientidel võiks olla keeruline neid leida, kui nad ei käi pidevalt Estlanders Marketingi lehte kontrollimas, et näha, kas uusi koode on välja antud.
- Võimalik keerukus – Kui sooduskoodid oleksid olemas, võivad need kaasneda keeruliste tingimustega, mis võivad segadust tekitada. Klientide jaoks oleks keeruline mõista, kuidas ja millal koodide kasutamine on lubatud, mis võiks vähendada nende huvi.
- Väärtuse küsimused – Kui Estlanders Marketing pakuks sooduskoodide kaudu allahindlusi, ei pruugi need tingimata olla nii atraktiivsed, kui esmapilgul tundub. Kliendid võiksid avastada, et tavahinnad on juba piisavalt head ja koodide kasutamine ei too tegelikku kasu.
- Võimalik paindumatuse tunne – Kui koodid oleksid saadaval, võivad need tulla koos keeruliste tagastamis- või muudatusnõuetega. See võiks muuta kliendi jaoks muutuste tegemise raskeks, kui nad peaksid oma otsuseid ümber mõtlema.
Mis on Estlanders Marketing
Estlanders Marketing on spetsialiseerunud digiturunduse agentuur, mis keskendub eeskätt veebipoodide toetamisele. Nende peamised teenused hõlmavad Klaviyo meiliturundust, samuti reklaamimist Facebookis ja Google’is. Klientide seas võib kohata väiksemaid ja keskmise suurusega ettevõtteid, kes soovivad oma brändi nähtavust ja müüki suurendada. Nende eesmärk on aidata ettevõtetel kasvada ja edukalt turul püsida, pakkudes strateegilist partnerlust digiturunduses. Estlanders Marketing on Sinu veebipoe partner digiturunduses.
Nende ajalugu
Estlanders Marketing asutati 2024. aastal, et aidata ettevõtetel suurendada oma müüki ja bränditeadlikkust. Nagu paljud digiturunduse agentuurid, on nad ajaga kohanenud ja kasutavad uusi tehnoloogiaid ning trende, et pakkuda oma klientidele parimaid lahendusi. Nad on kiiresti tuntuks saanud oma professionaalsuse ja tulemuste poolest, seistes silmitsi pidevalt muutuva turu nõudmistega. Estlanders Marketing OÜ keskendus 2024. aastal ettevõtete müügi ja bränditeadlikkuse suurendamisele digiturunduse abil.
Mis teeb nad eriliseks
- Innovatsioon: Estlanders Marketing paistab silma oma uuenduslikkuse poolest, pakkudes klientidele kaasaegseid turunduslahendusi, mis põhinevad uusimatel tehnoloogiatel ja platvormidel.
- Kliendikesksus: Nad seavad oma klientide vajadused esikohale, pakkudes personaalset lähenemist ja tuge, et saavutada parimaid tulemusi.
- Fookus e-kaubandusele: Nende spetsialiseerumine e-kaubanduse valdkonnas tähendab, et nad mõistavad sügavalt, kuidas veebipoed toimivad ja kuidas neid kasvatada.
Eesti turul
Estlanders Marketing asub Eesti turul tõusjana, kes keskendub peamiselt kohalikele ettevõtetele. Nad on liitunud Eesti Kaubandus- ja Tööstuskojaga, mis näitab nende pühendumust ja usaldusväärsust. Kuigi nad ei pruugi olla veel turuliidrid, on nad kindlasti teerajajad, kes tõmbavad tähelepanu oma loovusele ja tulemuslikkusele.
Miks otsida nende koode
Kliendid, kes otsivad Estlanders Marketing sooduskoode, loodavad leida võimalusi, kuidas oma turunduskulusid vähendada. Kui nad peaksid kunagi pakkuma koode, võiksid need aidata näiteks väikestel ettevõtetel alustada oma digiturunduse teekonda soodsamalt. Potentsiaalsed koodid võiksid hõlmata näiteks allahindlusi esmakordsetele klientidele või kampaaniaid, mis võivad aidata neil saada paremat ligipääsu nende teenustele. Klientide seas loodetakse leida võimalusi, mis võiksid aidata neil saavutada suuremat nähtavust ja rohkem müüki.

Korduma kippuvad küsimused
Estlanders Marketing sooduskoodide leidmiseks võite külastada meie veebilehte või jälgida meid sotsiaalmeedias, kus jagame regulaarselt kampaaniaid ja allahindlusi.
Ei, Estlanders Marketing sooduskoodid võivad kehtida ainult teatud toodetele või teenustele. Kontrollige tingimusi enne kasutamist.
Ostu sooritamisel sisestage sooduskood kassas ettenähtud väljale ja klõpsake “Rakenda”, et näha allahindlust oma ostusummas.
Jah, paljud Estlanders Marketing sooduskoodid on ajaliselt piiratud, seega jälgige kampaaniate lõppkuupäevi, et mitte ilma jääda.
Enamasti ei saa kahte allahindlust samaaegselt kasutada. Kontrollige, kas sooduskood on ühilduv olemasoleva allahindlusega, et vältida segadust.
