Warning: Undefined array key "values" in /data01/virt113957/domeenid/www.sooduskood.ee/htdocs/wp-content/themes/couponis/functions.php on line 13
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /data01/virt113957/domeenid/www.sooduskood.ee/htdocs/wp-content/themes/couponis/functions.php on line 13
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /data01/virt113957/domeenid/www.sooduskood.ee/htdocs/wp-content/themes/couponis/functions.php on line 13
30.10.2024 kehtiv sooduskood:
Bigbox sooduskood puudub või allahindlus ei kehtinud?
❌ Sel hetkel pole meie tiimile teada mitte ainust kehtivat Bigboxi promokoodi loodud.
🤗 Küll aga peaksid teadma, et just selle ülevaate tegemise käigus saatsime sellele kaubamärgile e-maili.
😍 Palusime viksilt-viisakalt neil teada anda, kui nad sisestavad süsteemi uue allahindluskoodi.
⚡ Koheselt, kui nad meile midagi teada annavad, siis jagame koodi ka siin sooduskoodide portaalis sinuga.
👇 Senikaua aga uuri siin samas allpool kahte täiesti ilma rahata lahendust täna aktiivseid kampaaniakoode kasutada: nimekiri värsketest sooduskoodidest ja fesari grupp, kus on võimalik kasvõi siis Bigboxi sooduskoodi olemasolu pärida.
🤷🏻♂️ Me ei pruugi olla igal ajal sajaprotsendiliselt kursis, kui Bigbox on tegelikult kampaaniakoodiga välja tulnud.
🔥 Just sel põhjusel on kipa idee leitud sooduskoode “feissis” teistega jagada ja ise mure korral asja uurida.
Bigbox on veebipood, kust on võimalik osta igasugu kraami. Näiteks nende üks peamine müügiartikkel: Elektroonika. Eestimaiste tarbijate hulgas on tegu päris menuka saidiga, kust mugavalt asju soetada. Otse loomulikult tuleb siit ennustatav mõte: kas ikka Bigboxi sooduskood täna olemas?
Suureks õnneks leiad Sooduskood.ee veebilehelt endale lahenduse. Mil iganes hakkaks Bigbox firmalt tulema mingi vägev sooduskood või vautšer, siis suuname olulise ülevaate siia samma ülesse. Täpselt nii saad kogu aeg kursis koos värskeimate allahindlustega.
Nähes siin praegu toimivaid sooduskoode, siis kasuta neid kohe praegu. Ehk pole midagi laivis? Siis tuleb plaanida aeg-ajalt tagasi tulla}. Vaata FB lehte ja praktilist gruppi, kus on lihtne küsida teisteltki huvilistelt täpsemat infot Bigbox promokoodide osas.
🏷️ Bigbox sooduskood | ⚠️ Sooduskoodi olulised tingimused |
---|---|
💰 Ühekordne Bigbox sooduskood | Unikaalne Bigbox sooduskood, mida saab kasutada üks inimene ühe korra. |
🤑 Mitmekordne Bigbox sooduskood | Bigbox sooduskood, mida saab kasutada mitu inimest, ent kasutuskorde arv ühe inimese kohta võib olla piiratud. |
⚡️ Eksklusiivne Bigbox sooduskood | Tegu on Bigbox sooduskoodiga, mille leiad ainult Sooduskood.ee portaalist ja mitte kuskilt mujalt! |
⭐ Isiklik Bigbox sooduskood | Seda sooduskoodi saad kasutada ainult sina ise, sest see on isikustatud kasutajakonto põhjal. |
Bigbox ühekordsed promokoodid
Unikaalsed Bigboxi promokoodid on aktiivsed ühe ainsa kasutuskorra ajal. Teisisõnu, kui sa või ükskõik kes teine on unikaalse koodiga hüved kätte saanud, siis minetab unikaalne virtuaalne vautšer kehtivuse. Unikaalne kood on võrdlemisi levinud promokoodi vorm.
Tavapäraselt antakse selliseid koode e-postiga ette valitud saajate nimekirjale. Igale üksikule kliendile luuakse automaatselt üks ja ainus kupong. Nii mõnigi kord saab koodi kasutada spetsiifiline klient oma kasutajakonto kaudu. Olgu taevas tänatud, et see sugugi alati nõnda pole!
Kõigis muudes olukordades on sooduskoodi saanud inimesel totaalne voli antud koodi edasi kinkida. Me absoluutselt ei anna soovitust sooduskoodi müüma hakata. Taoline hangeldamine pole viisakas tegevus. Situatsioonis, kus sa ei kavatse vautšeri koodi rakendada kehtivusperioodi jooksul, siis pigem jaga kood ilma tasuta teistele. Sarnasel viisil võib keegi aus sindki kunagi premeerida!
Loomulikult pruugiks unikaalsete Bigboxi sooduskoodide puhul jälgida mitmesuguseid detaile nagu muuhulgas aktiivsusperiood ning lubatud toodete kategooriad. Siin loetleme tähtsaimad poindid, mida ühekordsete Bigboxi sooduskoodide kasutamisel kindlasti üle vaadata:
- Kehtivusperiood: Mitte ükski ühekordne Bigbox sooduskood ei kehti igavesti. Sellepärast tuleb enne kasutamist veenduda, kas ja mitu päeva või kuid spetsiifiline promokood hetkel kehtib.
- Personaalne või mitte: Üsna harva on promokood aktiivne kindlale inimesele. Kupongi saab kasutada enne maksmist ainult kindlaks määratud kliendikonto persoon, kellele oli sooduskood suunatud.
- Kasutusala: Saab reaalselt välja tulla, et allahindlusvautšerit on võimalik kasutada vaid kindlaks määratud asjade või esemegruppide jaoks lõppsumma vähendamiseks. Alternatiiv on samuti, et põhimõtteliselt kõik asjad on valiidsed, kuid mõni toode üllatavalt valikust eemaldatud.
- Soodustuse tüüp: Sooduskood ei tähista koheselt mingit sorti soodustuse suurust nagu -13% või hoopiski -40%. Samahästi võib soodustus kehtida näiteks 5=4 printsiibil või tehakse üllatuseks mingi tasuta kink koos e-poe ostuga.
Bigbox mitmekordsed allahindluskoodid
Laiapõhjalisi Bigboxi sooduskoode on võimalik kasutada palju kordi ja mitmete erinevate inimeste poolt probleemivabalt aktiivsusperioodi vältel. Tavaliselt valmistatakse taoliseid promokoode mingi suurema sooduskampaania tarbijaaktiivsuse suurendamiseks.
Tegelikult on muidki lahendusi. Näiteks võidakse mitmekordse kasutusalaga sooduskoode saata kindlale kliendigrupile. Arvestades, et sellist tüüpi koodid pole ühekordsed, siis hakkab teatud osa sihtgrupist koode ülejäänutele edasi jagama ja rohkem saab promokoodidest kasu lõigata.
Nagu iga sooduskoodi kategooria puhul, tuleb ka siin endale selgeks teha tähtsaid kitsendusi. Muul juhul võid avastad, et saadud Bigbox sooduskood ei hakkagi toimima just nii kui tahaksid ja esialgselt paika loksunud ostude eelarve võib päris korralikult kallimaks tõusta.
- Lubatud tooted: Mitte sugugi kõik tooted ega kategooriad ei pruugi olla allahindluse lisamiseks sobivad. Just seepärast peab tutvuma sooduskoodi rakendamistingimustega.
- Hinnaalanduse määr: Kas tõesti pistad tasku -19% soodukat? Ehk hoopis -46%–65%? Järsku pole kasutusele võetud protsendid, vaid teenid hoopis mingeid alternatiivseid kinke promokoodi eest.
- Soodustuse alus: Soodustus ei pruugi kehtida sinu tervele ostukorvile. Enam kui realistlik, et Bigboxi sooduskood kehtib ainult spetsiifilistele esemetele ja tootekategooriatele.
- Blokeeritud periood: Olukorras, kus promokoodil on võrdlemisi pikaaegne kehtivusaeg, siis võib koodi koodi rakendamine olla blokeeritud perioodi vältel, mil korraldatakse mingi sooduskampaania.
- Ostusumma kogusumma: Promokoodi sisestamist võib piirata vähim ja kopsakaim ostukorvi kogumaksumus, millele Bigboxi sooduskood reaalselt kehtib.
- “Kehtib kuni”: Igal allahindluskoodil on kehtivusperiood, mille vältel kupongi ka tegelikult kasutada on võimalik. Pärast kehtivusaja lõppu liigub sooduskood mittesobivaks.
- Promokoodi korrektsus: Kontrolli, et promokoodi kopeerimisel teed ikkagi seda piinliku täpsusega samasuguse kirjastiiliga. Lõviosa sooduskoodide sisestamise lahtreid on suuremate tähtede suhtes väga tundlikud.
- Kombinatsioonide keelamine: Omavahel liituvad koguhinna vähendused sooduskoodidega on äärmiselt harukordsed. Harilikult lasevad e-kaubamajad ja igasugused portaalid kasutada üheaegselt vaid ühte virtuaalset sooduskupongi!
Kuidas tavapäraselt Bigboxi soodusvautšereid antakse?
Asjalugu on selge, et Bigbox sooduskood loob võimaluse sul madalama hinnaga asju soetada, mida igal juhul endale koju telliksid. Just sellepärast tasub olla teadlik kõikvõimalikest eriilmelistest viisidest, kuidas Bigbox võib üldsegi plaanida sooduskoode tarbijateni teele läkitada.
NB! Järgnev ülevaade on ainult näitlikustav kokkuvõte. Mitte ükski konkreetne välja toodud lahendus pole selle ettevõtte korral garanteeritud lahendus kupongi koodi saamiseks. Üldiselt on tark mõte igas olukorras hoida sõrm pulsil meie veebilehel ja FB grupil.
- Sooduskood tehakse kõigile saadavaks.
- Allahindluskoodid läkitatakse ainult e-kirjaga.
- Sooduskoode ulatatakse flaieri peal mingi sündmuse või messi raames.
- Sooduskood adresseeritakse paberilipiku formaadis reaalsesse postkasti.
- Sooduskood susatakse saadetava kaubaga lihtsalt kaasa.
- Promokoodi jagatakse äpis.
Kõigile jagatud Bigbox allahindluskoodid
Laialdaselt promomine viib selleni, et Instagramis ning veebilehel muudetakse absoluutset kõikidele võimalikele tarbijatele sooduskoodi uudis ja promokood ise selgelt teatavaks. Enamjaolt juhtub sõnum mingi laiema kampaania osana.
Kui ükskord sooduskood kõigile avaldatakse, siis sellele järgneb laiem ringlus internetis. Samal ajal peab tõdema, et mingite väiksemate kompaniide korral võib brändi sooduskood loomulikult kuhugi Facebooki passima jääda. Eriti paljude klientideni ei jõutagi.
Avalike sooduskoodide plussid:
- Iga promokoodi saab rakendada enam kui üks ostja
- Tavaliselt võrdlemisi mõistlikud piirangud kasutuse osas
Laia publiku sooduskoodide miinused:
- Massilise sihtgrupi tagajärjena ennemini madalama soodusmääraga
- Jätkatakse sheerimist vahel isegi pärast aktiivsusperioodi saabumist
E-kirja kaudu saadetud Bigboxi sooduskoodid
E-maili kaudu võidakse saata nii laiale publikule mõeldud kui ka personaalseid allahindluskoodi. Põhimõtteliselt võivad kindlale inimesele mõeldud e-posti allahindluskoodid saabuda mitmesugustel ajenditel. Levinum idee on aktiveerida tarbijaid, kes pole veidi aega mitte ainsatki tehingut lõpule viinud.
Vahel saadetakse meili aadressile sooduskoode situatsioonides, kui on shoppinguga seotult miskit viltu läinud. Kasvõi näiteks: ostleja postitas pahura arvustuse ülikehva kvaliteeditasemega eseme pärast. Seepeale saadab kompanii kaaluka säästupotentsiaaliga promokupongi, et olukorda heaks teha.
E-kirja koodide plussid:
- Vahel otsejoones isikule turundatud, mistõttu ekstra magusa soodustusega
- Kiire endale otse meilikasti saada, igasugused tüütud otsingud jäävad täiesti ära
E-kirja koodide miinused:
- Enamjaolt vaid ainukordseks soodukaks mõeldud promokoodid
- Koodi ei tarvitse saada teistele jagada
Paberkujul antud Bigbox soodukad
Kes siis nüüd enam prinditud sooduskoode teeb? Rõvedalt paljud ettevõtted! Üks levinumaid mooduseid on mingil üritustel auhinnamängu võitjatele antud kinkekottidesse enda kaubamärgi sooduskupongide lükkamine. Olgu siis triatlon või õpetajate majanduskonverents – firmad võivad osalejatele sooduskoode anda.
Niisamuti on täitsa realistlik, et omandad endale paberkujul koodivautšeri firma enda poest. Igal juhul on pistmist pisut originaalsema lahendusega võrreldes 2020ndate klassikaks saanud emailide ja Facebooki sisuga.
Flaierina kupongide plussid:
- Mõnnam tunne sooduskoodi saada just nagu postkaartide korral
- Võid lühikeseks ajaks kleepida nt laptopi külge, et soodukas unustuste hõlma ei vajuks
Flaierina kupongide miinused:
- Kergem ära unustada ja kogemata promokoodi prügikasti visata
- Enamjaolt üsna kitsa kehtivusperioodiga
Postkasti potsatanud Bigboxi kupongid
Sarnaselt eelpool sooduskupongide lahendusele tähendab ka postkasti libistatud Bigbox allahindlusvautšer 100% prinditud sooduskoodi. Omal ajal oli antud lahendus tunduvalt tavalisem kampaania lahendus. Tänaseks on aga üsna väheks jäänud selliseid firmasid, mis viivad postituviga promokoode otseselt sinu koju.
Postkasti potsatanud kupongide plussid:
- Stressivaba lähenemine, kui nii või naa tšekid postkasti regulaarselt
- Olenevalt ettevõttest võid ilma küsimusi küsimata lausa -20% hinnaalandust saada
Postkasti potsatanud kupongide miinused:
- Flaiku võib õnnetult koos tüütu reklaamiprügiga igavesti kaotsi minna
- Massiliselt inimeste kodudesse läkitatavad soodusvautšerid võivad olla üsna pisikese allahindlusmääraga
Kaubaga kaasa antud Bigboxi sooduskoodid
Ikka ja alati on tõenäosus, et Bigbox viskab sulle promokoodi koos ostetud kraamiga. Näiteks kui tegu on veebipoega, mille puhul ei suunata kaup otsejoones sulle kodusesse postkasti, siis võidakse absoluutselt suruda sooduskood mingisse muusse kohta.
Idee on ühel või teisel juhul väga otsekohene. Ostetud kaubaga kaasa antud promokoodi eesmärk on sind kui ostjat inspireerida edasist ostu tegema limiteeritud aja kestel. Kui sul on igal juhul mõttes osta midagi täiendavat, siis see on normaalne kingitus.
Vaieldamatult kõik sõltub siiski konkreetsest kohast, kus oma šoppingu teed. Oleme endi paraja pikkusega allahindluste jälgimise tegevusaastate jooksul, et tavaliselt teevad e-poed kaubaga kaasa saadetud sooduskupongide läbi allahindlusi vahemikus -6% kuni -20%.
Kaubaga kaasa antud vautšerite plussid:
- Kõrvutades kõikidele postitatud allahindluskoodidega võib soodustus keskmisest kopsakam olla
- Sel juhul oled juba igal juhul spetsiifilise ettevõtte esemetest või tegevustest köidetud
Kaubaga kaasa antud vautšerite miinused:
- Harilikult ei ole võimalik neid kasutada korraga, kui jooksmas mingisugune magus soodusmüük
- Statistiliselt kitsam kehtivusperiood ehk vaid paarist päevast kuni 25 päevani
Äpis jagatud Bigboxi promokoodid
Keskmiselt kõige nadimad promokoodid tulevad nutirakendustest. Moblaäpi soodukas võib olla muuhulgas elektritõuksi võtmiseks. Tegelikult on need üldjuhul nii “jupatsliku” kehtivusperioodiga, et neist koodidest ei pruugi sul tollel aktiivsusperioodil sugugi pointi olla.
Äpis jagatud sooduskoodide plussid:
- Saavad olla mega täpselt turunduslikult suunatud sinu tarbimisajaloo põhjal
- Soodustuse määrad võivad mõnikord muutuda korralikuks
Äpis jagatud sooduskoodide miinused:
- Kõik ei taha endale igasuguseid brändide äppe telefoni alla laadida
- Kui suvakad märguanded välja lülitatud, siis promokoodi ei saagi näha
- Vabalt võivad olla tülikalt nadi aktiivsusperioodiga, võta kasvõi näiteks tõuksi sooduskood üheks tunniks