Warning: Undefined array key "values" in /data01/virt113957/domeenid/www.sooduskood.ee/htdocs/wp-content/themes/couponis/functions.php on line 13
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /data01/virt113957/domeenid/www.sooduskood.ee/htdocs/wp-content/themes/couponis/functions.php on line 13
Warning: Trying to access array offset on value of type null in /data01/virt113957/domeenid/www.sooduskood.ee/htdocs/wp-content/themes/couponis/functions.php on line 13
30.10.2024 kehtiv sooduskood:
Be More allahindluskood puudub või soodukas ei töötanud?
❌ Sel hetkel ei ole meie tiimile teada mitte ühtegi töötavat Be More’i sooduskoodi saadaval.
🤗 Küll aga võiksid olla teadlik, et selle sama artikli loomise hetkel saatsime “postituviga” sellele kaubamärgile e-kirja.
😍 Palusime viksilt-viisakalt neil infot jagada, kui nad sisestavad süsteemi uue allahindluskoodi.
⚡ Nagu välk ja pauk, kui nad e-kirja vastu saadavad, siis jagame koodi ka siin samas lehel oma jälgijatega.
👇 Niikaua uuri allpool kahte täitsa tasuta moodust reaalselt töötavaid kampaaniakoode üles otsida: ülevaade värsketest kampaaniakoodidest ja Facebooki grupp, kust saad kasvõi siis Be More’i sooduskoodi detektiivitööd teha.
🤷🏻♂️ Me ei pruugi olla alati 100% kursis, kui Be More on ikkagi sooduskoodiga turule sisenenud.
🔥 Just sel põhjusel on hea mõte oma leide “feissis” teistega jagada ja ise sooduskoodide isu korral küsida.
Be More on e-pood, kust on võimalik osta igasugu asju. Näiteks üks keskne fookus: Smuutid. Kodumaiste veebišoppajate hulgas on kindlasti tegu üsna populaarse paigaga, kust mugavalt soovitud asju osta. Otse loomulikult tekib siit oodatud soov: ehk ikka Be More’i promokood hetkel saadaval?
Suureks õnneks leiad Sooduskood.ee veebiportaalist kiire lahenduse. Ükskõik millal peaks Be More brändilt saadavale tulema mõni vägev promokood või vautšer, siis paneme vajaliku info siia samma ülesse. Täpipealt nii saad kogu aeg kursis uudisvoos koos parimate allahindlustega.
Kui näed siin hetkel kehtivaid sooduskoode, siis haara koode kohe praegu. Aga kui ei ole midagi üleval? Siis tasub regulaarselt toksida}. Vaata Facebooki ja megapraktilist FB gruppi, milles on lihtne uurida teistelt kaaslastelt rohkem infot Be More promokoodide kohta.
🏷️ Be More sooduskood | ⚠️ Sooduskoodi olulised tingimused |
---|---|
💰 Ühekordne Be More sooduskood | Unikaalne Be More sooduskood, mida saab kasutada üks inimene ühe korra. |
🤑 Mitmekordne Be More sooduskood | Be More sooduskood, mida saab kasutada mitu inimest, ent kasutuskorde arv ühe inimese kohta võib olla piiratud. |
⚡️ Eksklusiivne Be More sooduskood | Tegu on Be More sooduskoodiga, mille leiad ainult Sooduskood.ee portaalist ja mitte kuskilt mujalt! |
⭐ Isiklik Be More sooduskood | Seda sooduskoodi saad kasutada ainult sina ise, sest see on isikustatud kasutajakonto põhjal. |
Be More unikaalsed promokoodid
Ühekordsed Be More’i promokoodid toimivad ühe ainsa kasutuskorra kestel. Teisisõnu, kui sina ise või mõni tuttav on unikaalse koodiga allahindluse haaranud, siis minetab konkreetne vautšer oma kehtivuse. Ühekordne kood on üsna laialdane sooduskoodi formaat.
Tavaliselt antakse selliseid koode e-mailiga ennemini saajate listile. Igale valitud kasutajale luuakse automaatselt üks ja ainus kupongikood. Mõnikord saab loa koodi kasutada spetsiifiline inimene enda kasutajakonto alt. Tänu jumalale see just sugugi alati nõnda ei ole!
Kõikides muudes juhtudes on koodi haaranud tarbijal täielik voli seda teistele jagada. Me absoluutselt ei anna soovitust oma maha parseldada. See ei ole viisakas tegevus. Igatahes kui sa ei otsusta koodi kasutada kehtivusaja ajal, siis pigem saada alega vautšer ilma rahata huvilistele. Just niiviisi võib keegi aus sindki tulevikus aidata!
Otse loomulikult tuleks kordumatute Be More’i sooduskoodide aktiveerimisel tšekkida mitmesuguseid asju nagu näiteks toimimisperiood ning toodete kategooriad. Siin lisasime nimekirjas kõige olulisemad teemad, mida unikaalsete Be More’i sooduskoodide puhul kindlasti märgata:
- Kehtivusperiood: Mitte ükski unikaalne Be More sooduskood ei ole aktiivne igaveseks ajaks. Sellepärast tuleb enne kasutamist veenduda, kas ja kui mitu päeva või kuid konkreetne promokood tulevikus kehtivaks osutub.
- ID-põhine: Võrdlemisi harva on vautšer isikustatud kindlale inimesele. Soodustust saab rakendada tasumisel ainult kindlaks määratud kliendikonto omanik, kellele oli sooduskood suunatud.
- Kasutusala: Saab reaalselt olla, et sooduskoodi on võimalik kasutada ainult kindlaks määratud asjade või esemegruppide hinna lõppsumma vähendamiseks. Variant on seegi, et praktiliselt kõik müügiartiklid on valiidsed, kuid siiski mõni tootetüüp vaatamata sellele valikust eemaldatud.
- Soodustuse tüüp: Allahindluskood ei tähista igal juhul mingit sorti allahindluse protsenti nagu -11% või hoopistükkis -26%. Tegelikult võib allahindlus töötada nt 2=1 soodustuse mehhanismil või tehakse üllatuseks mingi boonuskink koos tehtud veebiostuga.
Be More laiapõhjalised sooduskoodid
Laiapõhjalisi Be More’i sooduskoode võib kasutada mitu korda ja mitmete erinevate külastajate kontode kaudu probleemideta kogu kehtivusaja jooksul. Enamasti luuakse niisuguseid promokoode mingit viisi kopsakama soodusmüügi tarbijaaktiivsuse suurendamiseks.
Üldiselt on muusuguseidki lahendusi. Kasvõi võidakse teha otsus mitmekordse kasutusalaga sooduskoode saata kitsale kliendisegmendile. Kuivõrd konkreetsed promokoodid ei ole ühekordse kasutusega, siis hakkab ikkagi teatud osa koodi saajatest koode ülejäänutele kinkima ja veelgi enam inimesi saab neist kasu.
Nagu iga sooduskoodi tüpaaži puhul, tuleks ka siin endale selgeks teha tähtsaid kitsendusi. Muul juhul võid avastada, et sinu Be More sooduskood ei toimi täpselt nii kui tahaksid ja alguses paika pandud šopingu kogukulu võib pisut suuremaks kasvada.
- Aktiivsed tootekategooriad: Mitte just kõik esemed ega kategooriad ei tarvitse olla soodustuse aktiveerimiseks kohased. Sellepärast on tark tutvuda sooduskoodi rakendamistingimustega.
- Hinnaalanduse määr: Kas saad -19% allahindlust? Ehk lausa -46%–80%? Järsku polegi rakendatud protsendimäärad, vaid saad hoopis mingisuguseid muid kinke vautšerkoodi eest.
- Promokoodi alus: Sooduspakkumine ei tarvitse rakenduda sinu tervele ostunimekirjale. Läbinisti reaalne, et Be More’i sooduskood klapib ainult konkreetsetele esemetele ja/või tootetüüpidele.
- Blokeeritud ajaperiood: Kui promokoodil on üsna pikk kehtivusaeg, siis võib koodi koodi lisamine olla välistatud perioodi vältel, mil leiab aset mingit tüüpi megakampaania.
- Ostusumma summa: Promokoodi sisestamist võib piirata minimaalseim või kopsakaim ostukorvi kogumaksumus, millele Be More’i sooduskood reaalsuses rakendub.
- “Kehtib kuni”: Igal üksikul kupongil on kehtivusperiood, mille vältel koodi reaalselt aktiveerida saab. Pärast kehtivusaja otsa saamist muutub sooduskood mitte-aktiivseks.
- Promokoodi korrektsus: Ole kindel, et allahindluskoodi ümber kirjutamisel teed ikkagi seda piinliku täpsusega samasuguse stiiliga. Suur osa sooduskoodide lisamise lahtreid on tähtsümbolite suhtes reageerivad.
- Kombineerimise keelamine: Summades kasvavad hinnaalandused sooduskupongidega on äärmiselt harukordsed. Harilikult lubavad netipoed ja igasugused ettevõtted kasutada korraga ikkagi ühte allahindluskupongi!
Kuidas tavaliselt Be More’i promovautšereid väljastatakse?
Täiesti selge, et Be More sooduskood loob võimaluse sul odavamalt kraami hankida, mida sa endale postkasti telliksid. Sellepärast tasubki olla teadlik kõikidest eripalgelistest moodustest, kuidas Be More võib üldsegi plaanida allahindluskoode klientideni suunata.
NB! Järgnev ülevaade on vaid näitlikustav loetelu. Ükski spetsiifiline loetletud lahendus ei ole antud firma juures 100% garanteeritud moodus allahindluse koodi krabamiseks. Pigem on tark mõte igas olukorras hoida silm peal meie portaalil ja FB grupil.
- Allahindluskood kuulutatakse kõigile avalikuks.
- Promokoodid saadetakse ainult e-mailiga.
- Promokoode jagatakse flaieri peal mingi ürituse või konverentsi ajal.
- Allahindluskood adresseeritakse flaieri formaadis kodusesse posti.
- Allahindluskood pistetakse saadetava tavaariga kaasa.
- Promokoodi pannakse teele äpis.
Avalikult reklaamitud Be More sooduskoodid
Igal pool välja kuulutamine tähendab seda, et sotsiaalmeedias ning veebilehel tehakse kõikidele potentsiaalsetele tarbijatele sooduskoodi olemasolu ja sooduskood ise konkreetselt teatavaks. Tavaliselt toimub see mingi laiema kampaania lahutamatu osana.
Kui kord juba sooduskood igal pool välja kuulutatakse, siis tavaliselt järgneb laiem ringlus veebiavarustes. Samal ajal peab möönma, et mingite pisemate tegijate maailmas võib e-poe sooduskood ilmselgelt kuhugi Instagrami varjusurma jääda. Eriti huvilisteni kunagi ei jõuagi.
Avalike allahindluskoodide plussid:
- Iga sooduskoodi saab rakendada rohkem kui 1 kasutaja
- Tavapäraselt üsna mõistlikud tingimused kasutuse jaoks
Kõigile mõeldud soodusvautšerite miinused:
- Massilise kasutajaskonna tõttu pigem tagasihoidlikuma soodustusega
- Jätkatakse sheerimist vahel samuti pärast aktiivsusperioodi kätte jõudmist
Meili kaudu saadetud Be More’i sooduskoodid
Meili kaudu võidakse saata nii suure kampaania jaoks mõeldud kui ka personaalseid sooduskoode. Reaalselt võivad kindlale inimesele mõeldud e-posti sooduskoodid saabuda paljudel taustapõhjustel. Kõige tavalisem idee on aktiveerida tarbijaid, kes ei ole veidi aega mitte ühtki edukat tehingut lõpule viinud.
Aeg-ajalt jagatakse e-posti kaudu vautšeri koodi situatsioonides, kus on shoppinguga seoses midagi nihu läinud. Juhuslike näitena: inimene pani veebi ülesse kurja kirja ülikehva kvaliteediga eseme pärast. Seepeale annab kompanii kaaluka säästupotentsiaaliga sooduskoodi, et olukorda heastada.
Meili koodide plussid:
- Aeg-ajalt otse isikule suunatud, mistõttu eriti mahlaka rahasäästuga
- Kiire endale otse postkasti läkitada, pole vaja eraldi otsida
Meili koodide miinused:
- Tavaliselt ainult 1-kordseks soodukaks loodud promokoodid
- Allahindlust ei pruugi olla võimalik kellelegi edasi saata
Prinditud kujul antud Be More vautšerid
Kes enam paberile trükitud allahindluskoode jagab? Šokeerivalt väga paljud firmad! Üks harilikumaid lähenemisi on mingil konverentsil osalejatele antud kinkekarpidesse enda kaubamärgi promokoodide suramine. Olgu siis rattaralli või õpetajate turunduskonverents – ettevõtted võivad otsustada osalejatele promokoode anda.
Lisaks eelnevale on reaalne, et omandad endale prinditud koodivautšeri firma enda esindusest. Tahes tahtmata on tegu pisut erilisemat tunnet tekitava lähenemisega kui seda võrreldes 2020ndate traditsiooniks kujunenud e-kirjade ja sotsiaalmeedia postitustega.
Prinditud vautšerite plussid:
- “Erilisem” tunne promokoodi saada just nagu ka ümbriku sisse peidetud postkaartide juures
- Saad natukeseks ajaks panna kleeplindiga näiteks öökapi peale, et ihaldusväärne soodukas unustuste hõlma ei vajuks
Prinditud vautšerite miinused:
- Lihtsam täiesti ära unustada ja õnnetuse läbi promokoodi prügikasti visata
- Üldjuhul päris piiratud ajalise limiidiga
Postkasti pandud Be More’i kupongid
Üsna sarnaselt puudutatud soodusvautšerite vormile tähistab ka sinu postkasti pistetud Be More allahindlusvautšer täiesti prinditud promokoodi. Omal ajal oli taoline lähenemine tunduvalt populaarsem variant. Praeguseks ajaks on küll üsna väheseks jäänud neid firmasid, mis viivad postituviga promokoode reaalselt sinu korterisse või majja.
Postkasti pandud kupongide plussid:
- Täitsa mugav lähenemine, kui niikuinii vaatad oma postkasti regulaarselt
- Olenevalt ettevõttest võid ilma küsimusi küsimata kuni -10% hinnaalandust saada
Postkasti pandud kupongide miinused:
- Flaier võib õnnetult koos “mitte soovitud” reklaamisaastaga igavesti kaotsi minna
- Massiliselt leibkondade postkastidesse läkitatavad soodusvautšerid võivad olla üsna pisikese protsendiga
Tellitud kaubaga kaasa pandud Be More’i sooduskoodid
Ikka on võimalik situatsioon, et Be More saadab sulle sooduskoodi koos ostudega. Kui tegemist on e-kaubamajaga, mille puhul ei saadeta ostud otsejoones sulle postkasti, siis võidakse sokutada sooduskood kuhugi mujale.
Põhiline idee on igas olukorras lihtne. Ostetud toodetega antud sooduskoodi eesmärk on sind kliendina motiveerida edasist šoppingut sooritama limiteeritud perioodi jooksul. Kui sul on tahes tahtmata mõttes osta midagi täiendavat, siis see on normaalne variant.
Kõik sõltub ikkagi konkreetsest e-poest, kus enda šoppingu sooritad. Oleme siin oma pika sooduskoodide vaatlemise ajaloo kestel märganud, et enamasti annavad e-kaubamajad toodetega kaasa saadetud soodusvautšerite kaudu allahindlusi ligikaudselt vahemikus -7% kuni -10%.
Tellitud kaubaga kaasa pandud vautšerite plussid:
- Võrrelduna massiliselt postitatud sooduskoodidega võib allahindlusmäär keskmisest eeskujulikum olla
- Sel juhul oled ikkagi igal juhul kindla firma toodetest või teenustest huvitatud
Tellitud kaubaga kaasa pandud vautšerite miinused:
- Harilikult ei ole võimalik soodukaid kasutada ajal, mil jooksmas mingi vägev odavmüük
- Statistiliselt lühem kehtivusaeg ehk paarist päevast kuni kuuni
Nutiäpis saadetud Be More’i sooduskoodid
Meie kogemuse põhjal kõige mõttetumad sooduskoodid tulevad rakendustest. Nutiäpi soodukas võib tulla muuhulgas tõuksi haaramiseks. Siiski on koodid tavaliselt nii väikese kehtivusperioodiga, et neist pakkumistest ei tarvitse sul tollel toimimisperioodil mitte mingit pointi olla.
Nutiäpis jagatud allahindluskoodide plussid:
- Võivad väga täpselt turunduslikult sihitud sinu kasutustegevuse alusel
- Soodustuse suurused võivad muutuda kogukaks
Nutiäpis jagatud allahindluskoodide miinused:
- Sugugi mitte kõik ei jaksa endale erinevaid brändide nutirakendusi telefoni paigaldada
- Kui lambikad teadaanded vaigistatud, siis promokoodi ei näegi
- Vabalt võivad olla tõeliselt lühikese kehtivusajaga, võta kasvõi näiteks tõuksi soodukas 1 tunnikeseks