Kõik aktiivsed Visu sooduskoodid [2024]

Osta suusad Visu sooduskood abil

22.10.2024 kehtiv sooduskood: NOW01

Visu allahindluskood puudub või kood ei toiminud?

❌ Hetkel pole meie teada mitte ainsatki aktiivset Visu promokoodi loodud.

🤗 Igal juhul peaksid vast teadma, et selle lehe avaldamise ajal saatsime sellele firmale e-maili.

😍 Palusime neil teada anda, kui nad sisestavad süsteemi uue kampaaniakoodi.

⚡ Nagu välk ja pauk, kui nad uudistest teatavad, siis jagame koodi ka siin samas sinuga.

👇 Seniks vaata siin samas allpool 2 täielikut tasuta viisi aktiivseid promokoode kasutada: ülevaade värsketest kampaaniakoodidest ja FB grupp, kus saad kasvõi seda sama Visu sooduskoodi olemasolu pärida.

🤷🏻‍♂️ Me ei pruugi olla alati sajaprotsendiliselt kursis, kui Visu on tegelikult kampaaniakoodiga lagedale tulnud.

🔥 Seetõttu on suurepärane oma leitud koode Facebooki grupis teiste huvilistega jagada ja ise sooduskoodide isu korral küsida.

🔥 Uued sooduskoodid
🟢 Leia kõik uued sooduskoodid ühest kohast
🟢 Pidevalt värskendatud ülevaated
👉 VAATA KOHE👉 VAATA KOHE
💬 Facebooki grupp
🟢 Küsi konkreetse sooduskoodi kohta
🟢 Jaga enda parimaid leide teistega
👉 LIITU GRUPIGA👉 LIITU GRUPIGA

Visu on veebipood, millest saab osta igat moodi asju. Nende üks peamine müügiartikkel: riided. Eesti tarbijate seas on tegu päris populaarse saidiga, kust kiirelt asju haarata. Ilmselgelt saab siit alguse loogiline küsimus: kas Visu sooduskood hetkel olemas?

Õnneks leiad Sooduskood.ee veebiportaalist kohese lahenduse. Ükskõik millal peaks Visu brändilt turule sisenema mõni kasulik sooduskood või vautšer, siis lisame vajaliku infokillu siia samasse nähtavale. Täpselt nii saadki olla kogu aeg infovoos uudisvoos koos parimate soodukatega.

Nähes siin portaalis hetkeseisuga aktiivseid promokoode, siis kasuta koode kohe praegu. Aga kui pole mitte miskit üleval? Sel juhul tasub ikka ja jälle tagasi tulla}. Külasta meie Facebooki lehte ja ülikasulikku vestlusgruppi, kus on lihtne küsida teistelt huvilistelt detailsemat infot Visu promokoodide osas.

🏷️ Visu sooduskood ⚠️ Sooduskoodi olulised tingimused
💰 Ühekordne Visu sooduskood Unikaalne Visu sooduskood, mida saab kasutada üks inimene ühe korra.
🤑 Mitmekordne Visu sooduskood Visu sooduskood, mida saab kasutada mitu inimest, ent kasutuskorde arv ühe inimese kohta võib olla piiratud.
⚡️ Eksklusiivne Visu sooduskood Tegu on Visu sooduskoodiga, mille leiad ainult Sooduskood.ee portaalist ja mitte kuskilt mujalt!
Isiklik Visu sooduskood Seda sooduskoodi saad kasutada ainult sina ise, sest see on isikustatud kasutajakonto põhjal.

Visu unikaalsed promokoodid

Ühekordsed Visu promokoodid on aktiivsed 1 kasutuskorra ajaks. Võib ka öelda, et kui sina ise või keegi teine on antud koodiga allahindluse kätte saanud, siis kaotab konkreetne promokood kehtivuse. Kordumatu kood on üsna laialdane promokoodi vorm.

Tavapäraselt saadetakse selliseid promokoode e-postiga eelnevalt valitud püsiklientide nimekirjale. Igale konkreetsele saajale luuakse automaatselt unikaalne vautšer. Mõningate reeglite järgi saab võimaluse kupongi kasutada ainult inimene enda konto kaudu. Olgu taevas tänatud, et see sugugi iga kord sedaviisi pole!

Kõigis teistes juhtudes on promokoodi saanud kliendil totaalne õigus antud koodi huviliste jagada. Meie ei soovita allahindluskoodi maha parseldada. Taoline hangeldamine pole hea tava. Igatahes kui sa ei kavatse seda kasutada kehtivusperioodi vältel, siis pigemini jaga see tasuta huvilistele. Just niiviisi võib juhuslik tore hing sind kaugemas tulevikus premeerida!

Kahtlemata tasuks ühekordsete Visu vautšerite kasutamisel kontrollida mitmesuguseid asju nagu muuhulgas kehtivuskuupäev ning lubatud tooted. Siin toome välja olulisimad poindid, mida eksklusiivsete Visu sooduskoodide kasutamisel kindlasti märgata:

  • Kehtivusaeg: Ükski 1-kordne Visu sooduskood ei ole aktiivne igavesti. Sel põhjusel tasub enne rakendamist kontrollida, kas ja mitmeid päevi või nädalat spetsiifiline promo kupong hetkel kehtib.
  • ID-põhine: Üsna harva on promokood personaalne rakendatav ainult kindlale isikule. Vautšerit saab sisestada e-kassas ainult konkreetse kasutajakonto persoon, kellele oli promokood saadetud.
  • Kehtivuskaubad: Saab tõenäoliselt välja tulla, et promovautšerit on võimalik kasutada ainult kindlaks määratud asjade või esemegruppide hinna alandamiseks. Alternatiiv on samuti, et põhimõtteliselt kõik tooted on valiidsed, aga mingi üksik tootetüüp ikkagi välistatud.
  • Soodustuse tüüp: Allahindluskood ei tähenda koheselt mingit allahindluse protsenti stiilis -6% ega -35%. Tegelikult võib soodustus kehtida nt 3=2 soodustuse mehhanismil või pistetakse karpi mõningane boonuskink koos sisse antud e-poe tellimusega.

Visu laiapõhjalised allahindluskoodid

Laiapõhjalisi Visu sooduskoode võib sisestada mitu korda ja mitmete inimeste kontode abil probleemivabalt aktiivsusperioodi vältel. Enamasti paisatakse turule selliseid sooduskoode mõne kopsakama müügikampaania organiseerimiseks.

Aga on rohkemgi lahendusi. Kasvõi võidakse mitmekordse kasutusega sooduskoode jagada kitsale kliendisegmendile. Kuna konkreetsed koodid ei ole ühekordsed, siis hakkab ikkagi teatud osa klientuurist neid teistele jagama ja huvilisi saab koodidest kasu.

Nagu iga suvalise promokoodi tüpaaži puhul, tuleb ka siinkohal silmas pidada märkimisväärseid piiranguid. Muul juhul võid avastad, et saadud Visu sooduskood ei töötagi just niimoodi nagu tahad ja esialgselt määratud ostumöllu eelarve võib päris korralikult kallimaks kasvada.

  • Aktiivsed tootegrupid: Kõik asjad ega laiemad grupid ei tarvitse olla allahindluse rakendamiseks kohased. Just seepärast on tark tutvuda sooduskoodi kasutustingimustega.
  • Hinnaalanduse määr: Kas ikkagi pistad tasku -19% soodustust? Ehk isegi -35%–70%? Ühtäkki ei ole kasutusel protsendimäärad, vaid omandad hoopis mingisuguseid muid kinke allahindlusvautšeri vastu.
  • Allahindluse alus: Soodushüve ei tarvitse kehtida sinu kogu ostunimekirjale. Täiesti võimalik, et Visu sooduskood klapib ainult konkreetsetele esemetele ja/või tootekategooriatele.
  • Blokeeritud kuupäevad: Situatsioonis, kus promokoodil on võrdlemisi pikaaegne kehtivusaeg, siis võib täitsa vabalt selle koodi kasutus olla välistatud perioodi vältel, mil toimub mõni megakampaania.
  • Ostusumma kogumaksumus: Promokoodi lisamist võib piirata minimaalne ja/või suurim ostukorvi summa, millele Visu sooduskood tegelikult kehtib.
  • “Kõlblik kuni”: Igal üksikul allahindluskoodil on kehtivusaeg, mille vältel koodi reaalselt kasutada on võimalik. Pärast perioodi läbi saamist läheb kood mitte-aktiivseks.
  • Promokoodi õigekiri: Veendu, et sooduskoodi ümber kirjutamisel teed seda piinliku täpsusega 1:1. Enamik allahindluste sisestamise lahtreid on suuremate tähtede suhtes reageerivad.
  • Summeerumise kontroll: Summeeruvad allahindlused sooduskupongidega on tõeliselt harukordsed. Tavaliselt lubavad netipoed ja igasugused ettevõtted lisada üheaegselt ainult üht ja ainsat sooduskoodi!

Mis viisil harilikult Visu allahindluskoode antakse?

Asjalugu on selge, et Visu sooduskood loob šansi sul säästlikumalt tooteid osta, mida igal juhul endale koju telliksid. Seepärast ongi suurepärane mõte olla teadlik igasugustest eripalgelistest moodustest, mil viisil Visu võib üldse otsustada allahindluskoode klientideni paisata.

NB! Järgnev on on vaid näitlikustav kokkuvõte. Mitte ainuski konkreetne välja toodud lahendus pole selle firma puhul garanteeritud lahendus kupongi koodi krahmamiseks. Pigem on tark mõte igas olukorras hoida silm peal meie veebisaidil ja FB grupil.

  1. Allahindluskood kuulutatakse kõigile saadavaks.
  2. Sooduskoodid pannakse teele ainult e-postiga.
  3. Allahindluskoode jagatakse paberkujul mingi ürituse või konverentsi ajal.
  4. Allahindluskood saadetakse paberilipiku formaadis kodusesse posti.
  5. Allahindluskood susatakse väljastatava ostuga kaasa.
  6. Promokoodi pannakse teele nutirakenduses.

Kõigile jagatud Visu allahindluskoodid

Avalikult promomine viib selleni, et sotsiaalmeedias ning veebisaidil muudetakse kõikidele huvitatud tarbijatele allahindluse uudis ja kood ise konkreetselt teatavaks. Tavaliselt juhtub teavitus mõne laiema soodusmüügi raames.

Kui ükskord promokood kõigile nähtavaks tehakse, siis sellele järgneb korralik sheerimine netiavarustes. Samaaegselt tuleb tõdeda, et mingit sorti vähem tuntud tegijate maailmas võib nende promokood loomulikult kuhugi Instagrami passima jääda. Eriti kasutajateni ei jõuagi.

Avalikult jagatud allahindluskoodide plussid:

  1. Iga promokoodi saab kasutada rohkem kui üks kasutaja
  2. Harilikult üsna mõistuspärased piirangud kasutuse jaoks

Kõigile mõeldud soodusvautšerite miinused:

  1. Laia sihtgrupi tõttu pigemini tagasihoidlikuma soodustusega
  2. Jäävad ringlema pahatihti samuti pärast aktiivsusperioodi saabumist

E-kirja teel jagatud Visu sooduskoodid

Meili teel võidakse jagada nii suure kampaania jaoks mõeldud kui ka isiklikult suunatud sooduskoodid. Üldiselt võivad kindlale inimesele mõeldud e-kirja allahindluskoodid saabuda erinevatel ajenditel. Kõige tavalisem tagamõte on inspireerida kliente, kes pole tükk aega mitte ainsatki tehingut sooritanud.

Vahel saadetakse e-posti kaudu promokoode situatsioonides, mil on shoppinguga seoses mingi asi nihu läinud. Suvalise näitena: ostleja andis kaebuse halva kvaliteediga eseme tõttu. Seepeale saadab kompanii kaaluka säästupotentsiaaliga sooduskupongi, et situatsiooni heaks teha.

E-kirja koodide plussid:

  • Vahel otsejoones kliendile sihistatud, nii et eriti mahlaka soodustusega
  • Mugav endale otse postkasti saada, puudub vajaduse otsimise järgi

E-kirja koodide miinused:

  • Üldiselt ainult ühekordseks soodukaks mõeldud koodid
  • Allahindlust ei pruugi olla võimalik kellelegi edasi saata

Flaierina väljastatud Visu soodukad

No kes nüüd enam prinditud allahindluskoode jagab? Haigelt nii paljud firmad! Üks tavalisemaid viise on kuskil üritustel huvilistele pihku pistetud kinkekarpidesse oma promokoodide lükkamine. Olgu selleks triatlon või tudengite majanduskonverents – ettevõtted võivad otsustada osalejatele promokoode anda.

Lisaks eelnevale on täitsa realistlik, et saad endale prinditud vautšeri ettevõtte enda esindusest. Nii ühte kui teistpidi on tegu pisut erilisemat tunnet tekitava lahendusega võrreldes viimase aja põhilahenduseks saanud emailide ja sotsmeedia sisupostitustega.

Prinditud kupongide plussid:

  • Mõnnam emotsioon promokoodi saada just nii nagu ka postkaartide puhul
  • Võid natukeseks ajaks panna kleeplindiga nt öökapi külge, et koodi olemasolu ära ei ununeks

Prinditud kupongide miinused:

  • Lihtsam totaalselt unustada ja õnnetuse läbi promokoodi prügi hulka visata
  • Enamjaolt päris kitsendatud perioodiga

Postkasti pandud Visu kupongid

Sarnaselt esitletud sooduskoodide variandile tähistab ka postkasti surutud Visu vautšer ikkagi trükikojast tulnud koodi. Kunagi oli see tunduvalt levinum variant. Tänaseks on küll päris väheseks alles neid brände, mis viivad postituviga allahindluskoode otseselt sinu korterisse või majja.

Postkasti pandud kupongide plussid:

  • Täitsa mugav lähenemine, kui igal juhul piilud postkasti igapäevaselt
  • Sõltuvalt firmast võid vabalt kuni -18% allahindlust haarata

Postkasti pandud kupongide miinused:

  • Flaier võib õnnetult koos “mitte soovitud” reklaamisaastaga otse prügimäele sõita
  • Laialt inimeste kodudesse läkitatavad sooduskupongid võivad olla ehmatavalt imepisikese protsendimääraga

Kaubaga kaasa antud Visu sooduskoodid

Ikka on võimalik olukord, et Visu pistab kaasa sulle promokoodi koos ostudega. Näiteks kui tegu on veebipoega, mille puhul ei läkitata ostud otseselt sulle koju, siis võidakse ikkagi suruda promokood muusse kohta.

Põhipoint on igas olukorras lihtne. Soetatud toodetega kaasa antud promokoodi strateegia on sind tarbijana motiveerida järgmist šoppingut sooritama limiteeritud aja vältel. Kui sul on tahes tahtmata planeeritud osta midagi täiendavat, siis see vautšer on normaalne kingitus.

Kõik oleneb muidugi konkreetsest paigast, kus enda makse sooritad. Oleme siin oma pika allahindluste jälgimise ajaloo pannud tähele, et tavaliselt annavad e-kaubamajad tellimusega kaasa antud sooduskoodide kaudu allahindlusi vahemikus -4% kuni -18%.

Kaubaga kaasa antud vautšerite plussid:

  • Võrreldes massiliselt saadetud sooduskoodidega võib soodustuse protsent keskmisest eeskujulikum olla
  • Sel juhul oled siiski igal juhul spetsiifilise firma asjadest või tegevustest huvitatud

Kaubaga kaasa antud vautšerite miinused:

  • Üldiselt ei saa koode kasutada samaaegselt, mil käimas mingisugune vägev odavmüük
  • Keskmisest piiratum kehtivusperiood ehk vaid mõnest päevast kuni 30 päevani

Rakenduses saadetud Visu promokoodid

Meie kogemuse põhjal eriti nadid promokoodid saabuvad nutirakendustest. Nutiäpi soodukas võib olla näiteks tänavalt tõuksi haaramiseks. Samas on need koodid üldjuhul nii “jupatsliku” kehtivusperioodiga, et neist koodidest ei tarvitse sulle konkreetsel aktiivsusperioodil üldse pointi olla.

Rakenduses jagatud allahindluskoodide plussid:

  • Saavad olla väga spetsiifiliselt marketingi põhiselt sihitud sinu rakenduse kasutamise alusel
  • Soodustuse protsendid võivad aeg-ajalt kujuneda eeskujulikuks

Rakenduses jagatud allahindluskoodide miinused:

  • Kõik ei taha endale igasugu ettevõtete äppe telefoni installeerida
  • Kui lambikad märguanded vaigistatud, siis sooduskoodi ei näegi ega saa kasutada
  • Võivad olla tõeliselt pisikese kehtivusega, näiteks elektritõukeka sooduskood 4 tunnikeseks