31.10.2024 kehtiv sooduskood: NOW01
Tellimine.ee promokood puudub või allahindlus ei kehtinud?
❌ Hetkel pole meie teada mitte ühtegi kehtivat raamatute allahindluskoodi saadaval.
🤗 Vaatamata sellele peaksid vast kursis olema, et just selle lehe tegemise käigus saatsime “postituviga” sellele ettevõttele e-kirja.
😍 Palusime viisakalt nende esindajal teada anda, kui nad aktiveerivad allahindluskoodi.
⚡ Nagu välk ja pauk, kui nad uudistest teatavad, siis jagame koodi siin sooduskoodide portaalis sinuga.
👇 Senikaua aga tšeki siin samas allpool 2 täitsa tasuta moodust reaalselt töötavaid promokoode üles otsida: kokkuvõte uusimatest sooduskoodidest ja Facebooki grupp, kust saad kasvõi siis raamatute sooduskoodi detektiivitööd teha.
🤷🏻♂️ Me ei ole alati sajaprotsendiliselt kursis, kui Tellimine.ee on tegelikult promokoodiga kliente rõõmustanud.
🔥 Seepärast on hea mõte oma leide FB grupis huvilistega jagada ja ise kahtluste korral asja uurida.
Tellimine.ee on online pood, kust kohast saab osta igat sorti asju. Näiteks üks põhiline müügiartikkel: raamatud. Kodumaiste veebišoppajate seas on absoluutselt tegu päris menuka saidiga, kus kiirelt soovitud kraami haarata. Ilmselgelt tekib siit ennustatav küsimus: kas ikka raamatute sooduskood täna aktiivne?
Suureks kergenduseks leiad kergesti Sooduskood.ee veebiportaalist kohese vastuse. Millal iganes üldse hakkaks Tellimine.ee firmalt turule sisenema mõni kasulik sooduskood või kupong, siis paneme vajaliku infokillu siia samasse sulle nähtavale. Nii saadki olla pidevalt infovoos uudisvoos koos värskeimate soodukatega.
Kui näed siin lehel hetkel kehtivaid sooduskoode, siis haara koode koheselt. Ehk pole mitte midagi laivis? Taolisel puhul tuleb plaanida ikka ja jälle Sooduskoodi portaal sisse {trükkida}. Vaata Facebooki ning megakasulikku FB gruppi, kus on lihtne pärida teistelt kaaslastelt detailsemat infot Tellimine.ee promokoodide osas.
🏷️ Tellimine.ee sooduskood | ⚠️ Sooduskoodi olulised tingimused |
---|---|
💰 Ühekordne Tellimine.ee sooduskood | Unikaalne Tellimine.ee sooduskood, mida saab kasutada üks inimene ühe korra. |
🤑 Mitmekordne Tellimine.ee sooduskood | Tellimine.ee sooduskood, mida saab kasutada mitu inimest, ent kasutuskorde arv ühe inimese kohta võib olla piiratud. |
⚡️ Eksklusiivne Tellimine.ee sooduskood | Tegu on Tellimine.ee sooduskoodiga, mille leiad ainult Sooduskood.ee portaalist ja mitte kuskilt mujalt! |
⭐ Isiklik Tellimine.ee sooduskood | Seda sooduskoodi saad kasutada ainult sina ise, sest see on isikustatud kasutajakonto põhjal. |
Tellimine.ee unikaalsed promokoodid
Ühekordsed raamatute promokoodid kehtivad ainult kasutuskorra ajal. Teisisõnu, kui sa või keegi teine on unikaalse kombinatsiooniga allahindluse kätte saanud, siis selle tulemusel minetab unikaalne promokood aktiivsuse. Unikaalne kood on üsna populaarne allahindluskoodi vorm.
Üldjuhul antakse taoliseid promokoode e-mailiga isikliku fookusega eelnevalt saajate listile. Igale üksikule kasutajale luuakse automaatselt üks ja ainus vautšer. Mõningate reeglite järgi saab koodi sisestada too kindel inimene enda kasutajakonto alt. Tänu jumalale see sugugi alati sedaviisi pole!
Kõikides teistes olukordades on sooduskoodi saanud kliendil 100% õigus seda edasi edasi anda. Me ei anna nõu, et enda koodi maha parseldada. Taoline hangeldamine pole austav tegevus. Olukorras, kus sa ei otsusta vautšeri koodi kasutada kehtivusperioodi ajal, siis pigem anna see tasuta inimestele. Sarnasel viisil võib juhuslik kaasmaalane sindki kaugemas tulevikus hädast välja aidata!
Kahtlemata tuleks unikaalsete raamatute sooduskoodide saamisel jälgida paljusid asjaolusid nagu näiteks aktiivsusperiood ja lubatud tooted. Siin samas panime nimekirja kõige olulisemad teemad, mida unikaalsete raamatute sooduskoodide rakendamisel raudselt uurida:
- Kehtivusperiood: Ükski unikaalne Tellimine.ee sooduskood ei ole aktiivne igavesti. Seetõttu tasub enne kasutamist veenduda, kas ja mitmeid päevi või nädalat konkreetne promokood tulevikus kehtivaks osutub.
- Isikustatus: Harvadel juhtudel on sooduskood personaalne kindlale inimesele. Veebialet saab kasutada maksmisel vaid konkreetse konto persoon, kellele oli allahindluskood adresseeritud.
- Kehtivuskaubad: Võib täitsa vabalt välja tulla, et sooduskoodi on võimalik sisestada vaid kindlaks määratud esemete või tootekategooriate jaoks alandamiseks. Variant on samuti, et praktiliselt kõik tooted on valiidsed, kuid mingi üksik kategooria üllatavalt välistatud.
- Sooduka vorm: Sooduskood ei tähista automaatselt sellist allahindluse määra nagu -14% või hoopiski -34%. Tegelikult võib allahindlus töötada näiteks 5=4 printsiibil või pistetakse karpi mingi kink koos sinu e-poe tellimusega.
Tellimine.ee laiapõhjalised allahindluskoodid
Mitmekordseid raamatute sooduskoode on võimalik rakendada palju kordi ning mitmete erinevate inimeste kontode abil probleemideta terve vältel. Tihtilugu valmistatakse selliseid promokoode mõne suurema sooduskampaania organiseerimiseks.
Ikkagi on teisigi lahendusi. Kasvõi võidakse teha otsus mitmekordse kasutusega sooduskoode jagada konkreetsele kliendisegmendile. Arvestades, et sellist sorti allahindluskoodid pole ühekordse iseloomuga, siis hakkab mingi osa klientuurist neid koode teistele kinkima ning ostjaid saab neist allahindlust võtta.
Nii nagu iga promokoodi tüübi puhul, tuleks ka siin meeles pidada olulisi kitsendusi. Vastasel juhul võid võid vabalt avastada, et paljutõotav Tellimine.ee sooduskood ei hakkagi toimima just niimoodi nagu tahad ning esialgselt paika pandud šopingu kulurida saab päris palju mastaapsemaks kasvada.
- Lubatud tooted: Kõik tooted ega kategooriad ei tarvitse olla sooduka lisamiseks sobivad. Niiviisi peab tutvuma sooduskoodi rakendamistingimustega.
- Allahindluse määr: Hmm, kas saad -24% soodustust? Äkki hoopis –60%? Ühtäkki polegi kasutusel protsentuaalsed määrad, vaid saad seevastu mingisuguseid teisi hüvesid allahindluskoodi eest.
- Soodustuse vundament: Sooduspakkumine ei tarvitse rakenduda tervele ostukotile. Enam kui realistlik, et raamatute sooduskood kehtib vaid konkreetsetele toodetele või tootekategooriatele.
- Blackout periood: Olukorras, kus sooduskoodil on võrdlemisi pikaaegne kehtivusperiood, siis võib vabalt antud koodi kasutus olla keelatud perioodi vältel, mil toimub mõni soodusmüük.
- Ostu summa: Promokoodi rakendamist võib piirata minimaalne ja/või kopsakaim ostusumma, millele raamatute sooduskood reaalsuses rakendub.
- Sobivusaeg: Igal üksikul kupongil on aktiivsusperiood, mille piirides koodi reaalselt aktiveerida on võimalik. Pärast kehtivusperioodi lõppu läheb promokood kehtetuks.
- Promokoodi korrektsus: Tee kindlaks, et promokoodi kopeerimisel teed seda piinliku täpsusega üks-ühele. Suur osa sooduskoodide lahtreid on tähtsümbolite osas tundlikud.
- Kombinatsioonide keelamine: Summeeruvad allahindlused sooduskupongidega on väga harvaesinevad. Enamasti võimaldavad e-poed ja teised ettevõtted kasutada korraga vaid 1 promokoodi!
Kuidas harilikult raamatute promovautšereid antakse?
Siin pole kahtlustki, et Tellimine.ee sooduskood annab abikäe, mis võimaldab sul säästlikumalt kraami osta, mida igal juhul endale postkasti telliksid. Just sellepärast tasubki olla teadlik kõikvõimalikest erinevatest lahendustest, kuidas Tellimine.ee võib üldse otsustada allahindluskoode ostjateni suunata.
NB! Allpoolne on vaid illustreeriv kokkuvõte. Ükski konkreetne loetletud moodus pole antud firma puhul sajaprotsendiline lahendus allahindluse koodi leidmiseks. Üldiselt tasub igal juhul hoida silm peal meie veebilehel ning FB grupil.
- Sooduskood tehakse kõikidele saadavaks.
- Sooduskoodid saadetakse vaid e-postiga.
- Allahindluskoode antakse paberist kupongidega mõne kontserdi või konverentsi ajal.
- Sooduskood pannakse flaieri kujul kodupostkasti.
- Sooduskood tuleb läkitatava tavaariga lihtsalt kaasa.
- Promokoodi saadetakse nutiäpis.
Avalikult reklaamitud Tellimine.ee allahindluskoodid
Laialdaselt promomine viib selleni, et Instagramis ja/või veebilehel muudetakse kõikidele potentsiaalsetele tarbijatele allahindluse olemasolu ning sooduskood ise konkreetselt teatavaks. Enamjaolt toimub teavitus mingi laiema kampaania osana.
Kui ükskord allahindluskood igal pool saadavaks tehakse, siis sellele järgneb korralik laikimine-jagamine internetis. Samaaegselt tuleb tõdeda, et mingite väiksemate firmade puhul võib e-poe allahindluskood puhtalt kuhugi koduka lehele passima jääda. Paljude huvilisteni kunagi ei jõuagi.
Avalike allahindluskoodide plussid:
- Iga allahindluskoodi saab kasutada rohkem kui 1 ostja
- Tavaliselt üsna mõistlikud piirangud kasutuse suhtes
Laia publiku sooduskoodide miinused:
- Massilise sihtgrupi tõttu ennemini pisema soodusmääraga
- netist jagamist mõnikord ka pärast kehtivusperioodi lõppu
E-posti kaudu saadetud raamatute sooduskoodid
E-maili kaudu võidakse jagada nii suure kampaania jaoks mõeldud kui isiklikult suunatud sooduskoode. Reaalselt võivad isiklikud e-posti allahindluskoodid laekuda mitmesugustel taustapõhjustel. Kõige tavalisem tagamõte on taas-aktiveerida kliente, kes pole tükk aega mitte ühtki ostu sooritanud.
Vahel antakse e-maili aadressile promokoode situatsioonides, mil on ostuga seoses mingi asi metsa läinud. Kasvõi näiteks: klient andis vihase arvustuse ülihalva kvaliteeditasemega eseme põhjusel. Selle tulemusel saadab kompanii kaaluka alega promokoodi, et asja heaks teha.
E-posti koodide plussid:
- Vahel otsejoones isikule turundatud, nii et eriliselt hea allahindlusega
- Mugav endale otse meilile läkitada, pole vaja eraldi otsida
E-posti koodide miinused:
- Enamjaolt kahjuks 1-kordseks soodukaks mõeldud koodid
- Koodi ei pruugi olla võimalik teistele edasi saata
Paberkujul väljastatud Tellimine.ee kupongid
No kes nüüd enam prinditud allahindluskoode teeb? Reaalselt paljud ettevõtted! Üks harilikumaid lähenemisi on mingil messil auhinnamängu võitjatele jagatud kinkekarpidesse enda sooduskoodide suramine. Olgu selleks rahvajooks või tudengite juhtimisseminar – ettevõtted võivad hakata osavõtjatele sooduskoode anda.
Niisamuti on reaalne, et omandad endale paberkujul kupongi firma enda poest. Tahes tahtmata on pistmist veidi erilisema lahendusega kui seda kõrvutades 2020ndate traditsiooniks saanud e-kirjade ja TikToki sisupostitustega.
Flaierina vautšerite plussid:
- Mõnusam emotsioon sooduskoodi saada täpselt nagu ka ümbriku sisse peidetud postkaartide puhul
- Saad ajutiselt kleepida näiteks sülearvuti peale, et soodukas unustusse ei vajuks
Flaierina vautšerite miinused:
- Lihtsam totaalselt unustada ning puht juhuslikult koodi prügi hulka visata
- Tavapäraselt võrdlemisi piiratud ajalise limiidiga
Postkasti pandud raamatute kupongid
Sarnaselt eelpool soodusvautšerite vormile tähistab ka postkasti libistatud Tellimine.ee vautšer täiesti trükikojast tulnud promokoodi. Kunagi oli see palju menukam kampaania lahendus. Praeguseks ajaks on aga päris väheks alles selliseid ettevõtteid, mis läkitavad sooduskoode otseselt sinu korterisse või majja.
Postkasti pandud kupongide plussid:
- Väga mugav moodus, kui igal juhul piilud postkasti igapäevaselt
- Sõltuvalt ettevõttest võid ilma küsimusi küsimata kuni -18% allahindlust teenida
Postkasti pandud kupongide miinused:
- Kupong võib kurval kombel koos tüütu reklaamikõntsaga igavesti kaotsi minna
- Laialt inimeste kodudesse läkitatavad soodusvautšerid võivad olla võrdlemisi imepisikese protsendimääraga
Ostudega saadud raamatute sooduskoodid
Ikka on võimalik, et Tellimine.ee saadab sulle allahindluskoodi koos kaubaga. Näiteks kui tegu on e-poega, mille puhul ei suunata ostud otsejoones sulle kodusesse postkasti, siis võidakse absoluutselt suruda allahindluskood muusse kohta.
Põhipoint on ühel või teisel juhul väga otsekohene. Ostetud kaubaga antud allahindluskoodi strateegia on sind kui tarbijat motiveerida järgmist ostu sooritama limiteeritud aja vältel. Kui sul on tahes tahtmata planeeritud osta midagi veel, siis see vautšer on mega variant.
Vaieldamatult kõik sõltub ikkagi sellest e-poest, kus enda ostu teed. Oleme siin oma pika sooduskoodide vaatlemise tegevuse jooksul, et tavaliselt annavad e-kaupmehed kaubaga kaasa saadetud soodusvautšerite läbi alesid ligikaudselt vahemikus -7% kuni -18%.
Ostudega saadud vautšerite plussid:
- Võrrelduna kõikidele saadetud allahindluskoodidega võib allahindlusmäär turu keskmisest parem olla
- Oled juba igal juhul spetsiifilise firma toodetest või teenustest köidetud
Ostudega saadud vautšerite miinused:
- Tavaliselt ei saa koode sisestada samaaegselt, mil jooksmas mõni magus odavmüük
- Statistiliselt piiratum kehtivusperiood ehk vaid paarist päevast kuni maksimaalselt 30 päevani
Rakenduses saadetud raamatute sooduskoodid
Keskmiselt kõige kehvemad sooduskoodid saabuvad rakendustest. Äpi allahindlus võib olla muuhulgas tõuksi haaramiseks. Samas on need koodid üldjuhul nii “jupatsliku” kehtivusajaga, et neist ei tarvitse sul tollel toimimisperioodil mitte mingit kasu olla.
Rakenduses saadetud allahindluskoodide plussid:
- Võivad mega täpselt turunduslikult sihitud sinu rakenduse kasutamise alusel
- Sooduka määrad võivad muutuda eeskujulikuks
Rakenduses saadetud allahindluskoodide miinused:
- Kõik ei jaksa endale igasuguseid ettevõtete äppe “nutikasse” alla laadida
- Kui suvakad teadaanded vaigistatud, siis sooduskoodi polegi võimalik näha
- Tegelikult võivad olla tülikalt pisikese kehtivusega, võta kasvõi näiteks tõuksi sooduskood 2 tunnikeseks või veidi enamaks