30.10.2024 kehtiv sooduskood: NOW01
Märss sooduskoodi pole või soodustus ei kehtinud?
❌ Sel hetkel ei ole meie meeskonnale teada mitte ainsatki toimivat Märsi kampaaniakoodi loodud.
🤗 Vaatamata sellele peaksid vast teadma, et just selle ülevaate kirjutamise käigus vajutasime SEND nuppu, et saata sellele ettevõttele e-maili.
😍 Palusime viisakalt nende esindajal infot jagada, kui firma aktiveerib allahindluskoodi.
⚡ Ilma pikemalt mõtlemata, kui nad ühendust võtavad, siis loomulikult jagame koodi siin sooduskoodide portaalis sinuga.
👇 Niikaua tšeki pisut allpool kahte tasuta moodust täna aktiivseid allahindluskoode leida: kokkuvõte uutest promokoodidest ja Facebooki grupp, kus on võimalik kasvõi seda sama Märsi sooduskoodi osas detektiivitööd teha.
🤷🏻♂️ Me ei ole igal võimalikul ajahetkel sajaprotsendiliselt teadlikud, kui Märss on reaalsuses kampaaniakoodiga välja tulnud.
🔥 Seepärast tasub enda leide FB grupis teistega jagada ja ise kõhkluste puhul infot uurida.
Märss on e-pood, kust kohast saad osta igasugu asju. Näiteks nende üks keskne fookus: Seljakotid. Kodumaiste ostjate seas on tegu päris menuka saidiga, kust mugavalt soovitud kraami haarata. Ilmselgelt tuleb siit ennustatav soov: kas ikka Märsi sooduskood on praegu saadaval?
Suureks õnneks leiad kergesti Sooduskood.ee veebilehelt kohese lahenduse. Mil iganes hakkaks Märss kaubamärgilt tulema mingi vägev sooduskood või vautšer, siis lisame vajaliku ülevaate siia samma nähtavale. Nii saad kogu aeg infovoos uudisvoos koos parimate soodukatega.
Kui näed siin lehel hetkel toimivaid promokoode, siis kasuta allahindlusi koheselt. Võib-olla ei ole mitte miskit laivis? Sel juhul tuleb plaanida aeg-ajalt toksida}. Jälgi Facebooki ja ülikasulikku gruppi, kust saad uurida teisteltki huvilistelt rohkem infot Märss sooduskoodide suhtes.
🏷️ Märss sooduskood | ⚠️ Sooduskoodi olulised tingimused |
---|---|
💰 Ühekordne Märss sooduskood | Unikaalne Märss sooduskood, mida saab kasutada üks inimene ühe korra. |
🤑 Mitmekordne Märss sooduskood | Märss sooduskood, mida saab kasutada mitu inimest, ent kasutuskorde arv ühe inimese kohta võib olla piiratud. |
⚡️ Eksklusiivne Märss sooduskood | Tegu on Märss sooduskoodiga, mille leiad ainult Sooduskood.ee portaalist ja mitte kuskilt mujalt! |
⭐ Isiklik Märss sooduskood | Seda sooduskoodi saad kasutada ainult sina ise, sest see on isikustatud kasutajakonto põhjal. |
Märss ühekordsed sooduskoodid
Ühekordsed Märsi sooduskoodid kehtivad ainult kasutuskorra ajaks. See tähendab, et kui sina või ükskõik kes teine on antud šifriga soodustuse krabanud, siis tagajärjena kaotab unikaalne vautšer kehtivuse. Ühekordne kood on võrdlemisi levinud promokoodi formaat.
Üldjuhul saadetakse taoliseid koode e-mailiga eelnevalt valitud püsiklientide listile. Igale valitud kliendile luuakse unikaalne kupong. Mõningate reeglite järgi saab koodi rakendada vaid see isik enda kasutaja kaudu. Olgu taevas tänatud, et see just sugugi iga kord nõnda ei ole!
Kõikides muudes situatsioonides on sooduka koodi haaranud tarbijal 100% voli koodi edasi jagada. Me ei anna nõu, et sooduskoodi maha müüa. Selline müük ei ole hea tava. Nii et kui sa ei plaani koodi kasutada toimimisperioodi jooksul, siis parem saada allahindlus tasuta kaaslastele. Sarnasel kombel võib mingi inimene ka sind kunagi aidata!
Ilmselgelt pruugiks kordumatute Märsi sooduskoodide saamisel jälgida mitmesuguseid asju nagu näiteks kehtivusperiood ning lubatud tooted. Siin toome välja kõige olulisemad asjad, mida unikaalsete Märsi sooduskoodide rakendamisel raudselt üle vaadata:
- Kehtivus: Ükski unikaalne Märss sooduskood ei ole aktiivne igavesti. Seetõttu tasub enne kasutamist veenduda, kas ja mitmeid päevi või nädalat konkreetne promo vautšer tulevikus valiidne on.
- Isikupõhine: Üsna harva on vautšer isikustatud rakendatav ainult kindlale isikule. Vautšerit saab kasutada maksmisel eksklusiivselt konkreetse kasutajakonto omanik, kellele oli sooduskood suunatud.
- Kehtivuskaubad: Võib tõenäoliselt selguda, et sooduskoodi on võimalik rakendada ainult kindlate toodete või kategooriate jaoks lõppsumma vähendamiseks. Alternatiiv on samuti, et praktiliselt kõik müügiartiklid on valiidsed, ent siiski mõni tootetüüp ikkagi valikust eemaldatud.
- Soodustuse tüüp: Promokood ei osuta igal juhul mingit sorti allahindluse protsenti nagu -12% või hoopiski -39%. Selle asemel võib allahindlus toimida muuhulgas osta 2, saad 1 tasuta allahindluse mehhanismil või pistetakse karpi mõni preemiakink koos tehtud veebiostuga.
Märss laiapõhjalised promokoodid
Mitmekordseid Märsi sooduskoode saab kasutada mitmeid kordi ja mitmete ostjate poolt probleemivabalt kehtivusperioodi jooksul. Tavaliselt valmistatakse niisuguseid promokoode mingi laiema sooduskampaania tarbijaaktiivsuse suurendamiseks.
Aga on muidki lahendusi. Kasvõi võidakse teha otsus laiapõhjalise kasutusalaga sooduskoode saata konkreetsele kliendisegmendile. Arvestades, et sellist tüüpi allahindluskoodid ei ole ühekordsed, siis hakkab mingi osa klientuurist neid koode ülejäänutele kinkima ja huvilisi saab neist allahindlust võtta.
Nagu iga promokoodi kategooria korral, tuleb ka siin silmas pidada tähtsaid piiranguid. Vastupidisel korral võid avastada, et saadud Märss sooduskood ei toimi täpselt nii nagu tahad ja esmalt plaanitud ostumöllu eelarve võib veidike mastaapsemaks kasvada.
- Lubatud tootegrupid: Kõik tooted ega grupid ei tarvitse olla allahindluse rakendamiseks sobilikud. Just seepärast peab tutvuma allahindluskoodi kasutustingimustega.
- Allahindluse määr: Kas ikkagi saad -17% allahindlust? Äkki isegi -47%–60%? Ühtäkki polegi kasutusel protsentuaalsed määrad, vaid saad hoopis mingeid teisi kinke vautšerkoodi vastu.
- Soodustuse vundament: Soodustus ei tarvitse kehtida tervele ostukotile. Läbinisti realistlik, et Märsi sooduskood sobib eksklusiivselt spetsiifilistele asjadele ja tootekategooriatele.
- Blackout kuupäevad: Kui sooduskoodil on võrdlemisi pikaaegne kehtivusaeg, siis võib selle koodi rakendamine olla välistatud ajaperioodil, mil leiab aset mingit tüüpi soodusmüük.
- Ostu summa: Sooduskoodi kasutust võib kitsendada minimaalseim ja/või maksimaalne ostukorvi summa, millele Märsi sooduskood tegelikult sobib.
- “Kõlblik kuni”: Igal üksikul vautšeril on aktiivsusperiood, mille vältel soodustust ka tegelikult kasutada saab. Pärast perioodi otsa saamist läheb promokood mitte-aktiivseks.
- Sooduskoodi õigekiri: Tee kindlaks, et allahindluskoodi maha kirjutamisel teed toimingut täpselt samasuguse stiiliga. Lõviosa koodide sisestamise lahtreid on algustähtede osas reageerivad.
- Kombineerimise blokeerimine: Summades kasvavad koguhinna vähendused sooduskoodidega on väga harvaesinevad. Tavaliselt lubavad veebipoed ja muud portaalid lisada samaaegselt ainult 1 promokupongi!
Mis viisil harilikult Märsi soodusvautšereid antakse?
Siin on ju täiesti selge, et Märss sooduskood loob võimaluse sul säästlikumalt asju hankida, mida sa omale koju telliksid. Just sellepärast ongi suurepärane mõte olla kursis kõikidest erinevatest moodustest, mil viisil Märss võib üldse otsustada promokoode tarbijateni suunata.
NB! Järgnev on on ainult näitlikustav kokkuvõte. Ükski spetsiifiline loetletud viis ei ole selle firma puhul 100% garanteeritud moodus soodustuse koodi krabamiseks. Ennemini tasub igas olukorras hoida silm peal Sooduskood.ee veebisaidil ja Facebooki.
- Promokood tehakse kõigile avalikuks.
- Sooduskoodid saadetakse eksklusiivselt e-mailiga.
- Sooduskoode jagatakse paberkujul mõne ürituse või konverentsi ajal.
- Promokood saadetakse flaieri kujul füüsilisse postkasti.
- Promokood pistetakse läkitatava kaubaga lihtsalt kaasa.
- Sooduskoodi pannakse teele mobiilirakenduses.
Kõigile jagatud Märss promokoodid
Laialdaselt reklaamimine tähendab seda, et Facebookis ning kodulehel tehakse 100% kõikidele võimalikele olemasolevatele või tulevatele klientidele allahindluse olemasolu ja kood ise konkreetselt teatavaks. Enamasti korraldatakse teavitus mingi laiapõhjalisema kampaania raames.
Kui juba sooduskood igal pool välja kuulutatakse, siis tavaliselt järgneb laiem jagamine veebiavarustes. Samal ajal tuleb tõdeda, et mingisuguste pisemate kompaniide maailmas võib brändi sooduskood loomulikult kuhugi uudisvoogu passima jääda. Paljude kasutajateni kunagi ei jõuagi.
Avalike sooduskoodide plussid:
- Iga promokoodi saab kasutada enam kui 1 kasutaja
- Tavaliselt suhteliselt mõistuspärased tingimused rakendamise osas
Laia publiku sooduskupongide miinused:
- Massilise kasutajaskonna tõttu ennemini tagasihoidlikuma soodustusega
- Jäävad ringlema pahatihti ka pärast kehtivusaja saabumist
Meili teel jagatud Märsi sooduskoodid
Meili teel võidakse jagada nii suure kampaania jaoks mõeldud kui isiklikult suunatud promokoode. Üldiselt võivad kindlale inimesele mõeldud e-posti promokoodid tulla paljudel taustapõhjustel. Kõige levinum tagamõte on motiveerida kasutajaid, kes ei ole tiba aega mitte ühtki ostu korda saatnud.
Mõnikord jagatakse e-posti aadressile promokoode olukordades, kui on ostlemisega seotult mingi asi viltu läinud. Näiteks: klient pani veebi ülesse kaebuse ülikehva kvaliteediga eseme tõttu. Seejärel jagab firma kaaluka säästupotentsiaaliga promokupongi, et kõike heastada.
Meili allahindluste plussid:
Meili allahindluste miinused:
Paberkujul antud Märss kupongid
Kes siis enam prinditud promokoode teeb? Šokeerivalt nii paljud brändid! Üks levinumaid lähenemisi on mingil sündmusel osalejatele antud kinkekottidesse oma sooduskupongide suramine. Olgu siis triatlon või õpetajate juhtimisseminar – brändid võivad hakata osalistele promokoode anda.
Niisamuti on reaalne, et haarad endale trükitud kupongi kompanii enda poest. Igal juhul on tegu veidi erilisema turundusvõttega võrreldes 2020ndate põhilahenduseks kujunenud emailide ja Instagrami sisupostitustega.
Flaierina kupongide plussid:
- “Erilisem” emotsioon sooduskoodi endale saada just nii nagu ka ümbriku sisse peidetud postkaartide puhul
- Võid lühikeseks ajaks kleepida näiteks öökapi peale, et ihaldusväärne soodukas ära ei ununeks
Flaierina kupongide miinused:
- Tunduvalt kergem totaalselt unustada ja puht juhuslikult sooduskoodi prügikasti visata
- Üldjuhul päris kitsa ajalise limiidiga
Postkasti pandud Märsi kupongid
Sarnaselt puudutatud sooduskupongide variandile tähistab ka sinu postkasti pandud Märss kupong ikkagi paberkujul koodi. Aastaid tagasi oli antud lahendus kõvasti menukam kampaania lahendus. Tänaseks on aga päris väheks jäänud neid ettevõtteid, mis viivad postituviga sooduskoode otseselt koju.
Postkasti pandud kupongide plussid:
- Väga mugav moodus, kui igal juhul tšekid oma füüsilisse postkasti iganädalaselt
- Sõltuvalt ettevõttest võid lausa -11% hinnaalandust teenida
Postkasti pandud kupongide miinused:
- Kupong võib õnnetult koos nõmeda reklaamiprügiga igavesti kaotsi minna
- Laialdaselt inimeste kodudesse suunatavad soodusvautšerid võivad olla võrdlemisi madala allahindlusmääraga
Tellitud kaubaga saadud Märsi sooduskoodid
Ikka on tõenäosus, et Märss pistab kaasa sulle promokoodi koos tellitud kraamiga. Kui tegemist on veebipoega, mille puhul ei suunata tooted otseselt sulle koju, siis võidakse absoluutselt sokutada sooduskood muusse kohta.
Põhipoint on igas olukorras lihtne. Soetatud kraamiga kaasa antud promokoodi strateegia on sind ostlejana mõjutada järgmist šoppingut tegema piiratud perioodi jooksul. Kui sul on tahes tahtmata plaanis soetada miskit veel, siis see on mega kingitus.
Vaieldamatult kõik oleneb muidugi sellest e-poest, kus enda makse teed. Oleme siin endi parajalt pika sooduskoodide vaatlemise tegevusaastate pannud tähele, et enamasti teevad e-poed toodetega kaasa saadetud sooduskupongide läbi hinnaalandusi umbkaudselt vahemikus -4% kuni -11%.
Tellitud kaubaga saadud vautšerite plussid:
- Kõrvutades kõikidele postitatud allahindluskoodidega võib soodustuse protsent turu keskmisest kopsakam olla
- Sel juhul oled ikkagi sõltumata asjaoludest kindla firma toodetest või teenuspakkumistest köidetud
Tellitud kaubaga saadud vautšerite miinused:
- Üldiselt ei saa soodukaid rakendada samaaegselt, mil kehtimas mingisugune vägev sooduskampaania
- Keskmisega võrreldes lühem kehtivusperiood ehk mõnest päevast kuni maksimaalselt 30 päevani
Nutiäpis antud Märsi promokoodid
Keskmiselt kõige mõttetumad promokoodid tulevad rakendustest. Äpi sooduskood võib olla näiteks elektritõuksi haaramiseks. Tegelikult on koodid tavapäraselt niivõrd lühikese kehtivusajaga, et neist pakkumistest ei tarvitse sul tollel aktiivsusperioodil mitte mingit kasu olla.
Nutiäpis saadetud sooduskoodide plussid:
- Võivad eriti spetsiifiliselt turunduspõhiselt suunatud su rakenduse kasutamise põhjal
- Soodustuse määrad võivad aeg-ajalt kujuneda priskeks
Nutiäpis saadetud sooduskoodide miinused:
- Kõik ei taha omale igasuguseid ettevõtete nutirakendusi moblasse paigaldada
- Kui suvakad notificationid ära keelatud, siis allahindlust ei saagi näha
- Vabalt võivad olla ehmatavalt nadi aktiivsusperioodiga, näiteks elektritõuksi sooduskood kolmeks tunniks või pisut rohkemaks