Kõik aktiivsed Klick sooduskoodid [2024]

Osta elektroonikat odavamalt Klick sooduskoodi kasutades

22.10.2024 kehtiv sooduskood: CRAZY09

Klick sooduskood puudub või soodustus ei toiminud?

❌ Hetkeseisuga pole meie teada ühtki aktiivset Klicki promokoodi loodud.

🤗 Vaatamata sellele peaksid vast kursis olema, et selle postituse avaldamise ajal saatsime “postituviga” sellele kaubamärgile e-maili.

😍 Palusime viksilt-viisakalt neil infot jagada, kui firma loob kampaaniakoodi.

⚡ Nagu välk ja pauk, kui nad uutest arengutest teavitavad, siis loomulikult jagame koodi siin samas lehel oma jälgijatega.

👇 Senikaua aga vaata siin samas allpool kahte täiesti ilma rahata moodust reaalselt töötavaid promokoode üles otsida: ülevaade uutest allahindluskoodidest ja FB grupp, kust saad kasvõi seda sama Klicki sooduskoodi küsida.

🤷🏻‍♂️ Me ei ole igal võimalikul ajahetkel 100% teadlikud, kui Klick on reaalsuses sooduskoodiga lagedale tulnud.

🔥 Seepärast tasub enda leide “feissis” teiste huvilistega jagada ja ise sooduskoodide isu korral kaasteelistelt küsida.

🔥 Uued sooduskoodid
🟢 Leia kõik uued sooduskoodid ühest kohast
🟢 Pidevalt värskendatud ülevaated
👉 VAATA KOHE👉 VAATA KOHE
💬 Facebooki grupp
🟢 Küsi konkreetse sooduskoodi kohta
🟢 Jaga enda parimaid leide teistega
👉 LIITU GRUPIGA👉 LIITU GRUPIGA

Klick on veebipood, millest saad osta igat moodi asju. Näiteks üks keskne müügiartikkel: elektroonika. Kodumaiste tarbijate seas on kindlasti tegu päris populaarse kohaga, kus kohast kiirelt asju osta. Otse loomulikult saab siit alguse ennustatav küsimus: ehk ikka Klicki sooduskood hetkel saadaval?

Suureks kergenduseks saad Sooduskood.ee veebiportaalist kohese lahenduse. Ükskõik millal hakkaks Klick brändilt tulema mõnisugune kasulik sooduskood või kupong, siis lisame vajaliku infokillu siia samma ülesse. Nii saad pidevalt infovoos uudisvoos koos värskeimate allahindlustega.

Nähes siin lehel praegu toimivaid promokoode, siis haara koode koheselt. Võib-olla pole mitte midagi üleval? Siis tasub regulaarselt toksida}. Vaata Facebooki ning megakasulikku vestlusgruppi, milles on kerge uurida teisteltki kaaslastelt rohkem infot Klick sooduskoodide kohta.

🏷️ Klick sooduskood ⚠️ Sooduskoodi olulised tingimused
💰 Ühekordne Klick sooduskood Unikaalne Klick sooduskood, mida saab kasutada üks inimene ühe korra.
🤑 Mitmekordne Klick sooduskood Klick sooduskood, mida saab kasutada mitu inimest, ent kasutuskorde arv ühe inimese kohta võib olla piiratud.
⚡️ Eksklusiivne Klick sooduskood Tegu on Klick sooduskoodiga, mille leiad ainult Sooduskood.ee portaalist ja mitte kuskilt mujalt!
Isiklik Klick sooduskood Seda sooduskoodi saad kasutada ainult sina ise, sest see on isikustatud kasutajakonto põhjal.

Klick ühekordsed promokoodid

Ühekordsed Klicki promokoodid toimivad 1 kasutuskorra ajal. See tähendab, et kui sina või ükskõik kes teine on konkreetse kombinatsiooniga hüved krabanud, siis tagajärjena minetab unikaalne sooduskood aktiivsuse. Kordumatu kood on võrdlemisi laialdane sooduskoodi formaat.

Tavapäraselt saadetakse taoliseid promokoode e-kirjaga eelnevalt valitud saajate nimekirjale. Igale üksikule kasutajale luuakse automaatselt unikaalne kood. Mõningate reeglite järgi saab loa koodi kasutada vaid see inimene oma kasutajakonto alt. Olgu taevas tänatud, et see just sugugi alati nõnda pole!

Kõigis muudes situatsioonides on promokoodi saanud inimesel täielik volitus seda teistele jagada. Me ei anna nõu, et enda koodi müüma hakata. See pole hea tava. Olukorras, kus sa ei otsusta seda rakendada kehtivusperioodi ajal, siis pigemini saada kood ilma rahata kaaslastele. Samamoodi võib juhuslik tore hing ka sind kaugemas tulevikus aidata!

Ilmselgelt tuleks unikaalsete Klicki vautšerite saamisel kontrollida paljusid detaile nagu kehtivusperiood ning lubatud toodete kategooriad. Siin loetleme olulisimad poindid, mida eksklusiivsete Klicki sooduskoodide sisestamisel raudselt uurida:

  • Kehtivus: Mitte ainus 1-kordne Klick sooduskood ei ole aktiivne lõputult. Sel põhjusel tasub enne rakendamist kontrollida, kas ja mitu päeva või nädalaid konkreetne promokood veel kehtivaks osutub.
  • Isikustatus: Üsna harva on promokood aktiivne kindlale inimesele. Vautšerit saab rakendada maksmisel ainult kindlaks määratud konto isik, kellele oli allahindluskood saadetud.
  • Kehtivuskaubad: Saab tõenäoliselt olla, et promovautšerit on võimalik kasutada üksnes kindlaks määratud esemete või esemegruppide hinna alandamiseks. Variant on seegi, et praktiliselt kõik müügiartiklid on valiidsed, kuid mõni toode ikkagi valikust eemaldatud.
  • Allahindluse lahendus: Allahindluskood ei tähenda automaatselt mingit sorti sooduka määra stiilis -12% või hoopistükkis -31%. Selle asemel võib allahindlus töötada nt 2=1 printsiibil või antakse kaasa mõningane preemiakink koos tehtud veebiostuga.

Klick mitmekordsed allahindluskoodid

Laiapõhjalisi Klicki sooduskoode saab rakendada mitmeid kordi ning mitmete erinevate inimeste kontode abil probleemivabalt kehtivusperioodi vältel. Tavaliselt luuakse niisuguseid kuponge mingi laiema müügikampaania korraldamiseks.

Ikkagi on muusuguseidki korraldusi. Näiteks võidakse teha otsus laiapõhjalise kasutusega sooduskoode saata kindlale kliendigrupile. Arvestades, et sellist sorti sooduskoodid ei ole ühekordsed, siis hakkab mingi osa sihtgrupist neid teistele jagama ning huvilisi saab neist kasu.

Nii nagu iga sooduskoodi tüpaaži korral, tuleb siingi meeles pidada märkimisväärseid kitsendusi. Muul juhul võid võid vabalt avastada, et su Klick sooduskood ei hakkagi toimima just nii kui tahaksid ning esmalt paika pandud ostumöllu eelarve võib pisut mastaapsemaks tõusta.

  • Aktiivsed tooted: Kõik asjad ega grupid ei pruugi olla sooduka aktiveerimiseks sobilikud. Täpselt seetõttu on tark tutvuda promovautšeri reeglite ja tingimustega.
  • Hinnaalanduse määr: Kas saad endale -18% soodukat? Võib-olla isegi -48%–70%? Aga järsku pole kasutusele võetud protsendimäärad, vaid saad hoopis mingeid teisi kingitusi allahindluskoodi eest.
  • Soodustuse idee: Soodushüve ei pruugi kehtida sinu tervele ostunimekirjale. Täiesti reaalne, et Klicki sooduskood kehtib ainult kindlatele esemetele ning müügikategooriatele.
  • Blokeeritud ajaperiood: Olukorras, kus promokoodil on võrdlemisi pikk kehtivusperiood, siis võib täitsa vabalt antud koodi rakendamine olla blokeeritud ajaperioodil, mil korraldatakse mõni soodusmüük.
  • Ostu kogumaksumus: Promokoodi rakendamist võib piirata minimaalseim või maksimaalne ostukorvi summa, millele Klicki sooduskood reaalsuses rakendub.
  • Aktiivsusperiood: Igal üksikul allahindluskupongil on aktiivsusperiood, mille piirides seda ka reaalselt sisestada on võimalik. Pärast kehtivusaja otsa saamist muutub promokood kehtetuks.
  • Promokoodi korrektsus: Ole täiesti kindel, et koodi kopeerimisel teed ikkagi seda piinliku täpsusega 1:1. Lõviosa koodide sisestamise lahtreid on pisemate ja suurte suhtes tundlikud.
  • Summeerumise keelamine: Summades kasvavad koguhinna vähendused promokoodidega on tõeliselt haruldased. Üldjuhul lasevad netipoed ja muud portaalid lisada korraga ainult üht ja ainsat promokupongi!

Mis viisil harilikult Klicki promokuponge jagatakse?

Siin on ju täiesti selge, et Klick sooduskood aitab sul soodsamalt kraami hankida, mida sa endale telliksid. Sellepärast tasub olla teadlik kõikvõimalikest erinevatest moodustest, kuidas Klick võib üldsegi plaanida allahindluskoode ostjateni paisata.

Oluline teadaanne! Allpoolne on ainult illustreeriv loetelu. Mitte ainuski spetsiifiline välja toodud lahendus pole selle brändi korral sajaprotsendiline moodus kupongi koodi krahmamiseks. Ennemini on tark mõte nii või naa hoida sõrm pulsil Sooduskood.ee portaalil ning FB grupil.

  1. Allahindluskood kuulutatakse kõikidele ligipääsetavaks.
  2. Allahindluskoodid läkitatakse ainult e-postiga.
  3. Allahindluskoode loovutatakse paberist kupongidega mingi kontserdi või konverentsi ajal.
  4. Allahindluskood lükatakse vautšeri kujul postkasti.
  5. Allahindluskood susatakse läkitatava tavaariga lihtsalt kaasa.
  6. Promokoodi pannakse teele äpis.

Kõigile jagatud Klick allahindluskoodid

Laialdaselt promomine viitab olukorrale, kus Facebookis ning veebilehel muudetakse 100% kõikidele võimalikele klientidele allahindluse olemasolu ning promokood ise konkreetselt teatavaks. Tavaliselt juhtub see ikkagi laiapõhjalisema kampaania lahutamatu osana.

Kui juba allahindluskood kõigile avaldatakse, siis tavaliselt järgneb suuremat sorti sheerimine veebiavarustes. Samaaegselt peab möönma, et mingisuguste vähem tuntud tegijate maailmas võib brändi allahindluskood loomulikult kuhugi Instagrami varjusurma jääda. Eriti paljude kasutajateni kunagi ei jõuagi.

Avalike promokoodide plussid:

  1. Iga sooduskoodi saab lisada enam kui 1 kasutaja
  2. Harilikult võrdlemisi normaalsed piirangud rakendamise jaoks

Kõigile mõeldud sooduskupongide miinused:

  1. Suure sihtgrupi tõttu pigemini tagasihoidlikuma soodusprotsendiga
  2. Jätkatakse sheerimist vahel isegi pärast aktiivsusperioodi kätte jõudmist

E-kirja teel saadetud Klicki sooduskoodid

Meili teel võidakse saata nii laiale publikule mõeldud kui isiklikke promokoode. Reaalselt võivad personaalsed e-posti allahindluskoodid tulla mitmesugustel taustapõhjustel. Levinum tagamõte on inspireerida tarbijaid, kes pole tiba aega mitte ainsatki edukat tehingut teostanud.

Aeg-ajalt antakse e-maili aadressile sooduskoode situatsioonides, kui on shoppinguga seotult mingi asi metsa läinud. Näiteks: klient andis kurja arvustuse ülikehva kvaliteeditasemega asja tõttu. Selle tulemusel annab firma kaaluka säästupotentsiaaliga promokoodi, et olukorda heaks teha.

E-kirja allahindluste plussid:

  • Aeg-ajalt otsejoones kliendile turundatud, nii et eriliselt mahlaka soodustusega
  • Mugav endale otse postkasti läkitada, ei pea hakkama otsima

E-kirja allahindluste miinused:

  • Tavaliselt vaid ühekordseks soodustuseks loodud promokoodid
  • Allahindlust ei pruugi saada sõbrale edasi saata

Paberkujul jagatud Klick kupongid

Kes siis nüüd enam paberkujul allahindluskoode teeb? Ehmatavalt nii paljud ettevõtted! Üks tavalisemaid lähenemisi on kus tahes üritustel auhinnamängu võitjatele pihku pistetud kinkekottidesse enda promokoodide toppimine. Olgu selleks rahvajooks või tudengite turunduskonverents – firmad võivad hakata osavõtjatele koode anda.

Peale selle on täitsa realistlik, et saad endale paberkujul koodivautšeri kompanii enda esindusest. Tahes tahtmata on pistmist pisut erilisema lähenemisega kui seda kõrvutades praeguse ajastu klassikaks tekkinud emailide ja TikToki reklaampostitustega.

Prinditud kupongide plussid:

  • Mõnusam tunne sooduskoodi saada täpselt nagu ka ümbriku sisse peidetud postkaartide korral
  • Saad ajutiselt panna kleeplindiga muuhulgas öökapi külge, et sooduka olemasolu unustusse ei vajuks

Prinditud kupongide miinused:

  • Kergem ära unustada ning puht juhuslikult sooduskoodi ära visata
  • Tavapäraselt võrdlemisi kitsendatud perioodiga

Postkasti saadetud Klicki kupongid

Üsna sarnaselt eelnevalt sooduskupongide variandile tähistab ka sinu postkasti surutud Klick vautšer ikkagi paberkujul koodi. Aastaid tagasi oli antud lahendus palju levinum variant. Tänaseks on aga päris väheks alles selliseid ettevõtteid, mis läkitavad allahindluskoode otseselt sinu korterisse või majja.

Postkasti saadetud kupongide plussid:

  • Väga mugav lähenemine, kui igal juhul vaatad postkasti igapäevaselt
  • Sõltuvalt brändist võid lausa -20% allahindlust haarata

Postkasti saadetud kupongide miinused:

  • Vautšer võib kergesti koos palju vihatud reklaamikõntsaga otse prügikasti maabuda
  • Laialdaselt leibkondade postkastidesse saadetavad sooduskupongid võivad olla ehmatavalt imepisikese allahindlusmääraga

Tellitud kaubaga kaasa antud Klicki sooduskoodid

Peaaegu alati on võimalik, et Klick viskab sulle sooduskoodi koos ostetud kraamiga. Kui tegemist on veebipoega, kust ei saadeta kaup otseselt sulle kodusesse postkasti, siis võidakse ikkagi suruda allahindluskood muusse kohta.

Idee on ühel või teisel juhul imelihtne. Hangitud kraamiga kaasa antud sooduskoodi strateegia on sind ostlejana inspireerida järgmist šoppingut tegema limiteeritud perioodi jooksul. Kui sul on igal juhul plaanis osta miskit veel, siis see vautšer on normaalne kink.

Kõik sõltub siiski sellest paigast, kus oma ostu teed. Oleme siin oma parajalt pika soodustuste vaatlemise tegevuse pannud tähele, et enamjaolt teevad e-kaubamajad kaubaga kaasa antud sooduskupongide läbi hinnaalandusi ligikaudselt vahemikus -9% kuni -20%.

Tellitud kaubaga kaasa antud vautšerite plussid:

  • Võrrelduna massiliselt välja saadetud sooduskoodidega võib soodustuse määr keskmisest kopsakam olla
  • Sel juhul oled ikkagi sõltumata asjaoludest konkreetse brändi esemetest või tegevustest huvitatud

Tellitud kaubaga kaasa antud vautšerite miinused:

  • Üldiselt ei saa koode kasutada samaaegselt, mil jooksmas mingisugune magus sooduskampaania
  • Statistiliselt lühem kehtivusperiood ehk mõnest päevast kuni 25 päevani

Äpis jagatud Klicki promokoodid

Üldiselt kõige mõttetumad promokoodid saabuvad äppidest. Äpi allahindlus võib saabuda suvalise näitena tõuksi rentimiseks. Samas on need tavaliselt sedavõrd väikese kehtivusega, et neist pakkumistest ei pruugi sulle spetsiifilisel toimimisperioodil sugugi pointi olla.

Äpis jagatud promokoodide plussid:

  • Võivad väga spetsiifiliselt turunduslikult suunatud sinu kasutusajaloo alusel
  • Allahindluse protsendid võivad mõnikord kujuneda korralikuks

Äpis jagatud promokoodide miinused:

  • Kõik huvilised ei jaksa endale igasuguseid firmade nutirakendusi telefoni alla laadida ega installeerida
  • Kui suvalised notificationid välja lülitatud, siis promokoodi polegi võimalik näha
  • Võivad olla äärmiselt lühikese kehtivusajaga, kasvõi näiteks elektritõukeka sooduskood kaheks tunnikeseks